vill köpa e runescape gubbe på lvl 90 mot 1000fm+min gubbe på lvl 60+5kr+min mithril rustning.
Vill Köpa E Runescape Gubbe På Lvl 90
Du får nog erbjuda lite mer...
Lvl 90 är kanske 1,5 år så ja tror det är bättre med ca 7000fm + en gubbe i lvl 65
↗ till inläggeta jag får nog göra detDu får nog erbjuda lite mer...
↗ till inläggetokejLvl 90 är kanske 1,5 år så ja tror det är bättre med ca 7000fm + en gubbe i lvl 65
↗ till inläggetJag har spelat ett halvår och har lvl 94 ;)Lvl 90 är kanske 1,5 år så ja tror det är bättre med ca 7000fm + en gubbe i lvl 65
↗ till inläggetvill du byta?Lvl 90 är kanske 1,5 år så ja tror det är bättre med ca 7000fm + en gubbe i lvl 65
hahaha!!! ja känner (runscape) (klasskompisar,) o jag tror inte att han kommer smsa till fuska o be om 1000 mynt! haha
han har knappt 50
↗ till inläggetjoohahaha!!! ja känner (runscape) (klasskompisar,) o jag tror inte att han kommer smsa till fuska o be om 1000 mynt! haha
han har knappt 50
↗ till inläggetVar?hahaha!!! ja känner (runscape) (klasskompisar,) o jag tror inte att han kommer smsa till fuska o be om 1000 mynt! haha
han har knappt 50
↗ till inläggethahaha!!! ja känner (runscape) (klasskompisar,) o jag tror inte att han kommer smsa till fuska o be om 1000 mynt! haha
han har knappt 50
Det finns nåt som kallas fuska banken. Affär->Bank
varför alltid KÖPA? gör en i stället mkt roligare :medieval: