↗ till inläggetVapen? :PVad ska man döda på lvl 31?
Zelda Online
lvl 74!! str: 160
...........def:54 (ska få 75)
...........spd:30
...........mag:10
Vapen:large axe
Armor: hmmm, calcite armor tror jag
Sköld: Calcite sheild
Hjälm: iaf inte Steel helm :D
Mask: Calcite e ju typ den enda så....
↗ till inläggetVet nån vart man fixar Devil Heads
Och vad använder man Forge´s tomb key till?
Kan visa :) Men Devil Heads e väl rätt svårt att få för din lvl lr?
↗ till inläggetVad ska man döda på lvl 31?
Jag har
lvl 34
vapen Calcite sword
armor diamond kan använda calcite men vet inte vart man köper
shöld calcite
helmet steel
↗ till inläggetJoo har samma problem, kommer inte kunna använda bättre armor än old mans... så jag började om igen :lol:För det första kan man inte kalla sig för Ymphinorx, inte vara Wooden Link och absolut inte blond IRL.
Iallafall, level 111, känner att jag satsat lite mkt på speed och förlite på def från början, kommer inte kunna ha bättre armor än Old Man, men Relith Warbringer kommer jag kunna ha.. Iallafall :).
↗ till inläggetDu köper diamond armor i Desert Village.Vad ska man döda på lvl 31?
Det första huset ovanför dig.
jag blev hackad :( har nån nåt att ge til mig kanske 1 mille (jag loosade 7mille) så att jag kan köta armourn igen plz
vad har man Wings of red demon till
↗ till inläggetMan byter dem mot items. I den vänstra delen av staden Sky City som ligger över Sky Towervad har man Wings of red demon till
men snälla kan jag få lite pengar eller saker av nån jag hatar att inte ha nåt vapen
Vad hette och vad heter din gubbe?
Har jag gjort nåt fel när jad ladda ner det?
För det står att windows inte känner igen filen.
Jag trycktek på Download sen sparade jag, sen så laddar den. Sen kommer rutan upp om att den inte känns igen av windows.
↗ till inläggetDu kanske saknar rar att packa upp filerna med?Har jag gjort nåt fel när jad ladda ner det?
För det står att windows inte känner igen filen.
Jag trycktek på Download sen sparade jag, sen så laddar den. Sen kommer rutan upp om att den inte känns igen av windows.
du kan ladda ner filen här > www.rarlab.com
Ok. Jag har frågor: Hur attakerar man? Det står bara att min attack inte gör någonting. Hur pratar man med datorstyrda figurer? Varför skadar inte min attack?!!
CTRL = attack
Trade knappen = trade med datorstyrda.
↗ till inläggetVar är trade knappen då??? :cry:CTRL = attack
↗ till inläggetI den svarta rutan till höger av skärmen.CTRL = attack
↗ till inläggetOk tack! Hur kastar man magi? Måste man ha spells eller?CTRL = attack
Absolut.
MeM, lust och döda reliths nu, messa mig på spelet (steffelol)