JA har laddat ner porr men skulle tabort d men så glömde ja å tömma papperskorgen å då så pappa d när han va inne å kolla på datan vikken bortförklaring ska ja ta till??
Va Gör Man Om Ens Föräldrar Hittar Porr
Haha, du får väl säga att du är tonåring och att du är ensam :)
Finns väl inte så mycket mer att säga.
"Vill du oxå ha lite?"
asså ja e ihop me en tjej
Som är med på filmen?
eftersom det är farsan så borde ju han fatta, ha lite medlidande, och sen försöka hjälpa dig, men morsan kanske inte har samma historia när det gäller naket i tryck format. eller så säger du till din morsa när din farsa inte är där att det är hans att du tog bort det för att det var "äkligt" ;) annars så säger du bara att du var runk sugen och att du får för lite pengar i veckopeng för att kunna köpa dig en tidning och ha och titta i så du måste ladda ner
NE SÅ AKN JA NT SÄGA PAPPA FATTAR NT Å HAN E ASFÖRBANNAD MEN JA SGER BARA ATT JA NT HAR LADDAT NER NÅT SÅ JA FÅR SE IFAL DET GÅR HEM
alltså nu är du kanske lite sent ute men du kan alltid säga att det är en dialer eller ett spionprogram som har gjort det.
"Det måsta vara något virus som har laddat ner det"
Rekommenderar att bara surfa på internet...finns massvis av bra gratis sidor, utan medlemmskap :)
vafan porr så j*vla ondödigt säg att din kompis skicka det på msn
Dra den här " Jag ville se hur porrfilm var för jag har aldrig sett innan och jag var nyfiken" Om det är in pappa så förstår han ju dig.
säg bara de va de måste ha varit en kompis :kung:
Men hur gick det nurå? Blev han arg? Säg bara att det är nåt Porr-virus så löser det sig.
asså ja sa bara att ja har inte laddat hem nåt porr så stod jag fast för de så nu tror dem mig nog nu
Å vad jag tycker synd om dej asså , måste ju vara det läskigaste man kan åka fast för.
Kan du inte skriva lite ordenkligare, tar år för att läsa det du skriver mcan,
Plus ! Säg att jag laddade ner nåt fusk till ett spel så fanns det virus.
Man brukar inte ladda ner FUSK