💬
Logga in
Fuska.se

Va Gör Man Om Ens Föräldrar Hittar Porr

17 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

JA har laddat ner porr men skulle tabort d men så glömde ja å tömma papperskorgen å då så pappa d när han va inne å kolla på datan vikken bortförklaring ska ja ta till??

Nivå 4 · Lärling

Haha, du får väl säga att du är tonåring och att du är ensam :)

Finns väl inte så mycket mer att säga.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

"Vill du oxå ha lite?"

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #4

asså ja e ihop me en tjej

Nivå 11 · Veteranfuskare

Som är med på filmen?

29 Oct 2005
Nivå 4 · Lärling

eftersom det är farsan så borde ju han fatta, ha lite medlidande, och sen försöka hjälpa dig, men morsan kanske inte har samma historia när det gäller naket i tryck format. eller så säger du till din morsa när din farsa inte är där att det är hans att du tog bort det för att det var "äkligt" ;) annars så säger du bara att du var runk sugen och att du får för lite pengar i veckopeng för att kunna köpa dig en tidning och ha och titta i så du måste ladda ner

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

NE SÅ AKN JA NT SÄGA PAPPA FATTAR NT Å HAN E ASFÖRBANNAD MEN JA SGER BARA ATT JA NT HAR LADDAT NER NÅT SÅ JA FÅR SE IFAL DET GÅR HEM

Nivå 9 · Veteranfuskare

alltså nu är du kanske lite sent ute men du kan alltid säga att det är en dialer eller ett spionprogram som har gjort det.

Nivå 5 · Fuskare

"Det måsta vara något virus som har laddat ner det"

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Rekommenderar att bara surfa på internet...finns massvis av bra gratis sidor, utan medlemmskap :)

Nivå 2 · Novis

vafan porr så j*vla ondödigt säg att din kompis skicka det på msn

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Dra den här " Jag ville se hur porrfilm var för jag har aldrig sett innan och jag var nyfiken" Om det är in pappa så förstår han ju dig.

Nivå 0 · Nykomling

säg bara de va de måste ha varit en kompis :kung:

30 Oct 2005
Nivå 2 · Novis

Men hur gick det nurå? Blev han arg? Säg bara att det är nåt Porr-virus så löser det sig.

1 Nov 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15

asså ja sa bara att ja har inte laddat hem nåt porr så stod jag fast för de så nu tror dem mig nog nu

Nivå 8 · Veteranfuskare

Å vad jag tycker synd om dej asså , måste ju vara det läskigaste man kan åka fast för.

Kan du inte skriva lite ordenkligare, tar år för att läsa det du skriver mcan,

Plus ! Säg att jag laddade ner nåt fusk till ett spel så fanns det virus.

2 Nov 2005
Nivå 2 · Novis

Man brukar inte ladda ner FUSK

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in