Hoppa till innehåll

Gillar Ni Era Lärare?


The Strangler
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 100
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alla mina lärare är bra.

Vissa är ju alltid lite bättre och vissa lite sämre.

Förra året hade jag en lärare som hade en hemskt humör om man höll i pennan när han pratade så vart han arg. Han skickade ut min kompis från klassrumet och sen sa han efter 5 minuter att han skulle komma in då sa han:

-Nej du sa att jag inte fick vara i klassrumet. Då slängde han in honom i klassrumet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min matte/NO lärare e typ cp...

Åsså e hon typ överkristen å kan typ inte läsa heller...

En gång kallade hon min kompis för en "Ond Ande"...

Å när vi hade genomgång på ett prov som vi hade lästen hon "Nya bilar e bensinsnåla.en ny MOPED dra blablabla".D skulle vara modell som ni kanse försog...Våran förra syslöjds lärare va oxå cp typ alla kalla henne "Syslöjds Hitler" d va as kul...

Åsså den ena hemkunskapslärare eom oxå har slutat nu som alla kalla Anita Cep fast hon heter Anita Sepp...Å min SO lärare e sådär hon e assur på min kompis för att han hade vart borta när vi hade bytt platser åsså blev han utkastad för att han inte visste vart han skulle sitta...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min matte lärare är så dum så dum :blink: Vi skriver upp oss på en tavla på led sen kollar han vems tur det e och han hjälper den. Ibland hoppar han över elever och en gång frågade jag honom om en heftte för att kunna jobba När jag sa till han att jag behövde en hefte så sa han ammmmm... och klija sig på huvudet jag sa till han hela tiden enda tills lektjonen var slut då sa han vilka som har jobbat mycket och en av de var jag jag hade inte äns råknat en tal för jag hade ingen häfte och när han ska hjälpa så siger han nåt och går han driker nog 7 liter öl inann han kommer till skolan. :angry: :angry: :angry: Jag hatar hono :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...