💬
Logga in
Fuska.se

Två Forum Delar

23 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare

Cypers idé är inte dålig alls i teorin, men den e inte genomförbar.

Det är ju trots allt mest yngre personer som behöver hjälp, då de inte verkar ha kunskapen om hur man använder sökmotorer för att hitta det man söker.

Däremot tycker jag att varningssystemet ska slopas helt.

Det är totalt värdelöst. Varje person ska få ha en, högst två varningar innan de IP-bannas.

Varningen ska inte gå att köpas bort, utan försvinner inom en tidsram av kanske 3 månader.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #22
↗ till inlägget

Cypers idé är inte dålig alls i teorin, men den e inte genomförbar.

Det är ju trots allt mest yngre personer som behöver hjälp, då de inte verkar ha kunskapen om hur man använder sökmotorer för att hitta det man söker.

Däremot tycker jag att varningssystemet ska slopas helt.

Det är totalt värdelöst. Varje person ska få ha en, högst två varningar innan de IP-bannas.

Varningen ska inte gå att köpas bort, utan försvinner inom en tidsram av kanske 3 månader.

Om ''dom yngre'' (du vet bäst själv)) kunde skärpa sig skulle det vara mycket bra.

Och det är jävligt att man kan köpa ifrån sig varningar tycker jag. Och som du säger, ungefär 3-4-5 månader, inom den gränsen. Sen tycker jag att i varje forum ska det finnas en klistrad tråd om hur man uppför sig, och vad som gäller på Fusk.se's forum. Sen vill jag klaga lite på moderatorerna, förut, händer även nu så är det ingen moderator I SA forumet. Först när jag sa till kom det en där.

Enligt mig ska moderatorerna minst kolla igenom varje forum 2-3 gånger varje dygn. Sen tycker jag att dom ska bli skarpare ang. tråd titlar, trådar som inte har en bra trådtitel bör låsas direkt. Och javisst, detta händer ju ibland, tyvärr inte jämt.

Och det är ju så, 13,14 åringar är oftast mognare än 10-11 åringar. Det är inget konstigt alls med det. Dom yngre lider inte av att vi är mogna precis, men vi lider av att dom är omogna, eller spammar m.m. Alla yngre här är såklart inte så, OCH jag kan även tänka mig att äldre här spamar och skapar onödiga trådar osv. Men I genomsnitt är det dom yngre. Enligt mig ska alla trivas.

Blir forumet seriösare är det nästan en garanti att mer folk kommer hit.

Senast ändrad:

5 Nov 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jamen hur fasiken ska man få veta vilka som är över 13?

Målsmans underskrift?

Nivå 7 · Fuskare

Cyper: Anmäl alla felaktiga inlägg så kollar vi igenom dom. Vi kan omöjligt hålla reda på allt då vi oftast får hugga tag i anmälningarna.

Ang. åldersgräns med två delar är en usel idé. Den är som sagt inte genomförbar och alla ska ha rätt att kunna samtala med alla. Låser då inget kommer hända runt detta.

*låst*

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.