💬
Logga in
Fuska.se

Graffiti

43 svar · startad

Trådstartare #21

Japp :cool:

Det är ganska cool graffiti i motala när man ska gå till idrotsplan i en tunnel där :cool:

i nyköping så samarbetar komunen med lokala graffiti målare och låtit dom måla typ 6 st "elhus" och även lite gångtunlar och dom håller på fixa pengar till en laglig vägg

6 Nov 2005
Trådstartare #24

Asså ja tycker inte de e så snyggt när man målar på skolor olagligt (undantag) men ja tycker de ska finnas mer klotter plank så att man kan få måla graffiti!

Trådstartare #25

men man måste ju va 15 (snart kanske 18) för att få köpa burkar eller me måålsman.....dom tror typ alla e olagliga klottrare <_<

8 Nov 2005

Snyggt om det är en stor bild på stor vägg men inte om det är massa klotter på varenda stolpe.

Graffiti är ju konst..

men är det någon som klottrar är det rå fult! :D

Varför är det aldrig nån som målar skolväggen med grafitti konst =(

9 Nov 2005
Trådstartare #29

antagligen vill dom väll inte åka fasst?

12 Nov 2005

mjo låter ju skit smart, för det kostar ju ett antal tusen att sanera bara en vägg, det var ju någon nisse i sthlm som åkte fast, och han hade hållt på i typ 10 år, så han fick ganska så saftig räkning

Det ska ju komma ett spel som går ut på att måla graffitti i en stad. Kommer inte ihåg vad det heter nu, men det såg rätt fint ut.

:( vet ej! :(

Trådstartare #33

det heter "Marc Ecko´s Getting Up contents under presure" och släpps den 25 november....har redan förhands bokat de :P

30 Jan 2007

Det beror på .. , Själv håller jag på me graffiti ... :)

Graffiti är både olaglig och lagligt ..

Klotter , Det beror på ...

Det finns rasister och nazister som skriver T.ex: " DÖD ÅT WESTSIDE " :blink:

Men det finns jhu klotter som e snyggt okså , eller hur? .... :huh:

När du har gjort en graffiti så brukar man skriva under sitt "Graff-namn"

T.ex : Soul OneR vilket är mitt "Graff-namn" kallas för "Tags" ....

Men det finns olika sorters tags ...

Typ som att man bara skriver sitt "Graff-namn" med en fet penna ...

Men "klotter" är något annat !

Klotter är är en sak , Man brukar oftast skriva sk*t om andra när man "klottar" <_<

Det du ser på bilden är "tags" , inte "klotter" ....

LÄS !!

31 Jan 2007

graffiti kan vara coolt på papper och sånt. men på väggar är det bara störande

↗ till inlägget

graffiti kan vara coolt på papper och sånt. men på väggar är det bara störande

Va menar du me störande ?? .. <_<

Graffiti är olagligt ! , Det heter Graffiti OM det är olagligt , inte på papper ...

Jag citerar en briljant man.

You know graffiti won't die.

Because these walls don't lie.

Jag målar, sen skiter jag fullständigt i om alla j*vla moralkärringar och dylikt inte gillar det, så länge jag sjävl tycker det ser bra ut så.

1 Feb 2007
↗ till inlägget

Jag citerar en briljant man.

You know graffiti won't die.

Because these walls don't lie.

Jag målar, sen skiter jag fullständigt i om alla j*vla moralkärringar och dylikt inte gillar det, så länge jag sjävl tycker det ser bra ut så.

Bra sagt polarn :)

Alltså sålänge det är snyggt och inte är på typ hus eller fönsterrutor så bryr jag mig ärligt talat inte. I vägundergångar är det bara schysst att det finns. Däremot om man bara skriver en tag överallt med svart sprejfärg är det bara jobbigt.

↗ till inlägget

I vägundergångar är det bara schysst att det finns. Däremot om man bara skriver en tag överallt med svart sprejfärg är det bara jobbigt.

Okejj ... , Jag vill bara fråga en sak ... Vad menar alla med jobbigt ?

Och som jag sa förut , Graffiti är olagligt ! ..

Och du sa: "Alltså sålänge det är snyggt, och inte är på typ hus eller fönsterrutor så bryr jag mig ärligt talat inte."

Vad menar du med det ?? , vad menar du med ordet "snyggt"

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in