Manager Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Kan någon hur man installerar warcraft3 eller superheromod till sin cs server? snälla hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muchibuchi Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 [ccquote=Manager,04/11-2005 11:41:35] Kan någon hur man installerar warcraft3 eller superheromod till sin cs server? snälla hjälp mig! <{POST_SNAPBACK}> shure ladda ned denna grejAmxmodx + superhero extracta till din cs mapp (cstrike) det andra med admins och shit orkar jag inte förklara läs annan guide ps om länken inte funkar gå in på Brutacs regga dig och gå in i filarkivet sedan addons (på sidan) sedan amxmodx + superheromod ladda hem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 vad är supermod eller vad den hette nu igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 det är ett mod på cs så du typ kan hoppa as högt och du får mer i hp du springer snabbare o sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 det är ett mod på cs så du typ kan hoppa as högt och du får mer i hp du springer snabbare o sånt! men vart laddar man ner den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg