jag tycker att det e väldigt tråkigt att den nya gta bara kommer till psp tror att många blir besvikna :( elr vad tycker??´
Gta\psp
Nej. Det är bra.
↗ till inläggetDet blir nog inte tråkigt för dom som har PSP, men det skulle vara lite roligarejag tycker att det e väldigt tråkigt att den nya gta bara kommer till psp tror att många blir besvikna :( elr vad tycker??´
om det komm ut till ps2 :)
ludde du kanske e glad för det för att du har psp (tror jag) men inte för dom med ps2...men det skulle vara mycket roligare om det var för både och...håller med dig nisse :D
Jag är lite glad :)
Pappa är ett GTa f*n, samlar på GTA spel
Och ska han ha detta spel och klara ut det så måste han köpa ett PSP :)
då hade du tur att din pappa e gta f*n då kan du köpa bästa spelen (gta) versioner :gitarr: :cool:
jag tycker det är bra att det kmmer till bara psp, och som sagt måste ju gta f*n köpa psp då :D
↗ till inläggetså sony\playstaion tänkte smart,ifall dom inte gör flera gta spel till playstaion 2 då blir man tvungen att köpa psp...jag tycker det är bra att det kmmer till bara psp, och som sagt måste ju gta f*n köpa psp då :D
Ja, det är mycket tråkigt att det bara kommer till Psp. Förmodligen hjälper R* Sony om jag inte misstar mig, dom får några fler köpare till psp när det bara kommer ett Gta till det. Själv tänker jag inte köpa skitiga psp, nej nej, väntar tills nästa år då Ps3 kommer ut. Sen är det ingen kännsla att spela på en bärbar konsoll tycker jag.
:angry: Nja,det e ju synd men jag oroar mej mer till spel som Shadow the hedgehog eller Ratchet och clank eller Jak spelen,fy f*n eftersom det inte bler utslapta till Psp.
PSP ska man glömma,man ska inte köpa den,men när Ps3 kommer ut då ska man köpa Ps3.
Som Cyper sa,man har inte samma spelkänslan när man spelar på en bärbar konsoll.
Och hur f*n kan ni säga det när ni inte spelat på den?
↗ till inläggetEn ny GTA kommer att komma på PS3!!!jag tycker att det e väldigt tråkigt att den nya gta bara kommer till psp tror att många blir besvikna :( elr vad tycker??´
Nej men tjena, bara det att ps3 kommer inte komma på ett tag.
↗ till inläggetDet är så på alla bärbara konsoller,det är inte samma spelkänsla som vanliga konsoller.Och hur f*n kan ni säga det när ni inte spelat på den?
↗ till inläggetOch hur f*n kan ni säga det när ni inte spelat på den?
Alla kanske inte tycker det.. Själv tycker jag PSP äger, skönt snart ska jag köpa GTA också!
Alla kanske inte tycker det.. Själv tycker jag PSP äger, skönt snart ska jag köpa GTA också!
Jag sa aldrig att alla tycker så,det är vad jag tycker!
↗ till inläggetkanske om du jämför ps2/xbox med nintendo skit men inte med psp. grafiken är lika bra som ps2 och det blir ständigt bättre med alla uppgraderingar! psp ÄR ett bärbart ps2! och det kommer inte komma en enda gameboy som är bättre ( i alla fall inte på 1 år ;] )Och hur f*n kan ni säga det när ni inte spelat på den?
:cool:
Ja, mycket synd att det bara kommer på Psp köper definitivt inte psp. Ingen kännsla när man sitter och spelar på en bärbar konsoll. SanAn är bättre är LSC, kanske inte vad alla tycker, men om man ska se på alla möjligheter I LCS och SA så har SA mycket mer möjligheter än LCS. Så är det bara. Visst, alla tycker ju olika om det man ska man bara tänka på möjligheterna så vinner SA.
för oss som har psp är det bra för att många andra köper psp för att gta finns, och om många köper psp s kan de förböttra spelen, grafiken m.m