Fusion Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 jag tycker att det e väldigt tråkigt att den nya gta bara kommer till psp tror att många blir besvikna :( elr vad tycker??´ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Nej. Det är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) jag tycker att det e väldigt tråkigt att den nya gta bara kommer till psp tror att många blir besvikna :( elr vad tycker??´ Det blir nog inte tråkigt för dom som har PSP, men det skulle vara lite roligare om det komm ut till ps2 :) Redigerat 4 November 2005 av NisseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 ludde du kanske e glad för det för att du har psp (tror jag) men inte för dom med ps2...men det skulle vara mycket roligare om det var för både och...håller med dig nisse :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sidacho Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag är lite glad :) Pappa är ett GTa f*n, samlar på GTA spel Och ska han ha detta spel och klara ut det så måste han köpa ett PSP :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 då hade du tur att din pappa e gta f*n då kan du köpa bästa spelen (gta) versioner :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 jag tycker det är bra att det kmmer till bara psp, och som sagt måste ju gta f*n köpa psp då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 jag tycker det är bra att det kmmer till bara psp, och som sagt måste ju gta f*n köpa psp då :D så sony\playstaion tänkte smart,ifall dom inte gör flera gta spel till playstaion 2 då blir man tvungen att köpa psp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Ja, det är mycket tråkigt att det bara kommer till Psp. Förmodligen hjälper R* Sony om jag inte misstar mig, dom får några fler köpare till psp när det bara kommer ett Gta till det. Själv tänker jag inte köpa skitiga psp, nej nej, väntar tills nästa år då Ps3 kommer ut. Sen är det ingen kännsla att spela på en bärbar konsoll tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 :angry: Nja,det e ju synd men jag oroar mej mer till spel som Shadow the hedgehog eller Ratchet och clank eller Jak spelen,fy f*n eftersom det inte bler utslapta till Psp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 PSP ska man glömma,man ska inte köpa den,men när Ps3 kommer ut då ska man köpa Ps3. Som Cyper sa,man har inte samma spelkänslan när man spelar på en bärbar konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Och hur f*n kan ni säga det när ni inte spelat på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg