💬
Logga in
Fuska.se

Hjjjjääääällllllppppp golden sun

12 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

vad ska jag göra när man faller ner till den goddene staty i mercery lighthouse?? :cry:

Nivå 1 · Novis

Kan du förklara lite bättre så kanske jag kan hjälpa dig

16 Oct 2003
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

det vet mercery lighthouse när man har puttat på den staty som håller en vase så öppnar en ingång

när man kommer in i ingången så är där en sån liten kasebana med ett hål . sen flygger man ner till en ensam platta. när man kommer ner så kommer en text som lyder så hår :

He who honors the heart of the goddess shall stand at the center of all,like a swan in the center of a rippling pond. vad ska jag göra dåå??

Nivå 12 · Mästerfuskare

du ska gö ply å stå mitt i dammen. då kommer den lysa upp och du kommer kunna hoppa tre steg på vattnet.

i ett annat rum skall du gö ply på en staty. du fattar vicke rum när du kommer dit.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

Tack!!!!dragon_girl

ä golden sun värt o köpa? undrar för ja ska köpa gbA snart!

/V / / l

17 Oct 2003
Nivå 12 · Mästerfuskare

ja de e de, fast de e lite kort. om du vill spela längre e de bättre att du köper golden sun: the lost age. men om du inte vill missa hela historien ska du köpa ettan oxå.

Nivå 1 · Novis

Köp båda vet ja. Fast ettan först

18 Oct 2003
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

bra ide´ gör det vet jag!!

19 Oct 2003
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #10

vad ska jag göra när man har kommit i i lunpa??

Nivå 12 · Mästerfuskare

du kan väl inte komma in i lunpa? även om du kan de, kan du inte gö nått där.........inte än iaf......du ska till tret, ett träd som håller på att dö.......

Nivå 1 · Novis

jag har kommit till sista bossen men jag ändå inte kommit nån vart i lunpa. Jag kommer inte förbi vakterna till slotet. Hur ska jag göra?

20 Oct 2003
Nivå 12 · Mästerfuskare

i staden där babi finns, ska du prata me babi. på sidan av hans säng finns de en svart boll. den bollen ska du ta. då kommer du få cloak. me den kan du gå in i lunpa fortet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in