Adam_ds Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 hallo alla fuskare!!! jag sitter fast å vet inte vad jag ska göra för att få kyogre o groudon att sluta slåss???? snälla hjälp mig den som ger mig bäst tips får 30fm MVH emerald_91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Du ska ju prata med Steven! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam_ds Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 ja men hur kommer jg in i sootopolis gymmet då??? och var pratar ja me steven??? p.s du får 5fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Steven står nånstans vid Pokemarten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam_ds Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 står han vid pokemarten i sootopolis city???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Japp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 gå in till cave of origin och prata me wallace så säg sky pillar till han sen så surfa ått öst av sottopoliss city sen surfa ner sen till väst så kommer du till route 131 om du surfar en litten bitt till öst om pacifidlog town så så kommer du till ett ställe som du kan surfa in till så hittar du en ingång gå egenom den lilla biten så kommer du se wallace snacka med han så kommer det en jordbävningså efter den så gå in i huset gå högst uppe på huset så ser du pokemonen rayquacha så klicka på han så flyger han därifrånsen så flyg till sottopoliss city så ser du ett film klipp så slutar dom att slåss och försvinner därifrån!! SLUT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Och efter så kan du gå in till gymmet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Och efter så kan du gå in till gymmet! PRATA ME STEVEN SEN SÅ GÅR DU TILL ORIGIN CAVE SEN ÅKER DUTILL SKY PILLAR OCH GÅR FRAM TILL RAYQUACA SEN FLYGER DU TILLBAKA DÅ FLYGER RAYQUACA MOT KYOGRE OCH GRODON DÅ SLUTAR DOM SEN FLYR DOM. :evil: :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg