Dem har fula kläder och vissa tycker dem är "onormala"
Mobbning
Om man har på sig en rutig skjorta då klassas man ofta som en tönt, många tycker att det är fula kläder och klassas som tönkläder. Men frågan är vad är egentligen en tönt?
Är man tönt för att man har ett speciellt intresse som bibeln? Eller för man har konstigt utseende/kläder?
Vi alla e nog lite töntiga då och då, de e bara de att vissa e så rädda för att andra ska tycka att de är töntar. Så de försöker bevisa att de e tuffast gnom att mobba såna som e lite annorlunda jämfört me sig själv
↗ till inläggetSom jag alltid säger: Jag har rätt, ni har fel. Jag behöver inte vara så här i verkligheten. Rent av kanske jag bara är trött på korkade ungar som skriver skit på fuska och det gör att jag blir förbannad. (obs, inget personligt påhopp, jag sa inga namn, och dessutom sa jag kanske, så att alla moddar ser det).
Med andra ord, vet ni inte hur jag är.
jadå, Xade både kan allt och vet allt. Så självklart bestämmer han sådant.
Asså. Läs det tjejen på mimersbrunn skrev. Mitt långa inlägg. Där står det ganska mycket sanna saker.
↗ till inläggetOnödigt men kul att någon tog upp detta ämne.
Som jag sa innan så är jag lite av en mobbare.
Great Gonzales: känner du mig? du vet inget om hur jag är.
---------------------------------------------------------------------
Som jag alltid säger: Jag har rätt, ni har fel. Jag behöver inte vara så här i verkligheten. Rent av kanske jag bara är trött på korkade ungar som skriver skit på fuska och det gör att jag blir förbannad. (obs, inget personligt påhopp, jag sa inga namn, och dessutom sa jag kanske, så att alla moddar ser det).
Med andra ord, vet ni inte hur jag är.
Xade du är 18 år gammal. Börja bete dig som det och erkänn dina egna fel. Annars kommer du inte långt i livet.
bah ! Xade dör hellre än att erkänna att han har fel