CodeName Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 det ja ringa in ligger faktist i Wheetstone (stavning)för Flint County ligger på andra sidan av vattnet LOL Spela roll. :P Jag kallar både Whetstone och Flint County för Flint County, så det så. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jaha :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Spela roll. :P Jag kallar både Whetstone och Flint County för Flint County, så det så. :) <{POST_SNAPBACK}> du borde väl säga det från första början för att,folk här blev förvirrade.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aslan Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Leatherface var ju i The Panopticon som i filmen Cyper visade. Och det är typ ett sågverk där :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokerface Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Vad är den här omtalade Leatherface historien för något egentligen? Är det nån som kan skicka den filmen för jag kan inte kolla på den. Föressten, är det nån som vet var man kan få tag i Hot Coffe skiten? Det verkar ju skitgrymt! Och en grej till: Är det sant att det finns en skateboard någonstans på SA? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H4mpe Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 du skrev ju Nordvästra Red County. det är ju inte där jag sa att det va. Här är det också ett sågverk!!! Presentation1.ppt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg