Zoxy Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Asså tror ni på att de finns aliens och typ spöken?? Ja e inte helt säker själv :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Asså tror ni på att de finns aliens och typ spöken?? Ja e inte helt säker själv :cry: <{POST_SNAPBACK}> [/quote Spöken rätt säker på att det finns. Aliens(alias rymdvarelser) fullt troligt. Har ni aldrig tänkt att det vore väldigt konstigt om jordens invånare är dem enda levande varelserna som finns. Säkert finns det andra levande ting Miliarders mil från jorden. Så egentligen så svarar jag Ja på båda frågorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Utomjordingar finns, men inte spöken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 ja tror inte att vi e ensamna i hela universum iallafall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Spöken finns, inte, tror jag, men aliens däremot, gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 men asså om man inte blir spöke när man dör va händer då :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Ingenting, händer, när man dör, det är ungefär som när man sover, typ.;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 jag tror att det finns utomjordingar eftersom det skulle vara konstig att i det gigantiska universium så finns det bara människor.. spöken tror jag att oxo dinns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 tror inte att spöken finns, men om de nu finns så skulle jag gärna vilja bli ett när jag dör :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jomen naturligtvis finns det spöken... :) Har jag aldrig tvivlat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jomen naturligtvis finns det spöken... :) Har jag aldrig tvivlat på. tror du på utomjordingar..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 ja tror inte att man sover för evigt när man dör ja tror man typ kanske att själen blir en ny människa......eller djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.