Hoppa till innehåll

Övernaturilgt


Zoxy
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst tvspelsrobert3

Jag är nog rätt så säker på att det fins "Alliens",men inte såna som på filmer utan bara små varelser eller bakterier.

 

Spöken finns säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 443
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

ja tror inte att vi e ensamna i hela universum iallafall....

 

Det tror inte jag heller men det finns nog inga spöken men kanske andra slags varelser utanför vårt solsystem

 

Jag fatta ingenting vad jag skrev :huh:

Redigerat av Legolas95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Dags att bumpa denna tråd då jag läst igenom alla inlägg i den och finner den intressant.

Orcs och älver är fantasier, aliens ochså men utomjordingar skulle väl kunna finnas någonstanns, samtidigt vill jag säga att gud inte skapade hur många levande planeter som hellst.

Spöken finns, men inte sån del att de är vita lakan som synns och sprider skräck, men människor som dör men inte "hittat" ljuset till döden vad händer med dom?

Dom lever kvar i vår jord dom kan varken ses eller höras.

Det finns konstiga fenomen filmade på film utan effekter:

 

* 2 små fötter som går runt i en korridor i Southern ireland utan kropp (finns att se på programet must wanted)

 

* En nerstängd biopalats där en 1700 talets stor skådespelare dödades av sin bror rör sig bio stolarna upp och ner hela tiden.

 

* Orbs är en sak som ofta setts på film med amatör kameror det är som små ljusnande damm bollar som flyger runt i hus som folk påstått vara hemsökta.

 

* I ett palats vid Oxford, england var ett par ungdommar och försökte få kontakt med spöken.

Dom garvade och larvades om det, men plötsligt började en av grabbarna snacka med en annan röst, grina slå sina kompisar och bli underlig.

Han sa att hans namn var Thomas cumber wilsburg (?) efter att senare kollat upp detta var det en ung pojke i deras ålder på 1600 talet som blev igenmurad i jusst det huset för att han busat.

 

Allt är inte sammanträffande en del saker är rentav sjuka med visst existerar det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Det finns konstiga fenomen filmade på film utan effekter:

 

* 2 små fötter som går runt i en korridor i Southern ireland utan kropp (finns att se på programet must wanted)

 

 

Shit, låter riktigt läbbigt!

jag tror på Spöken osså, kolla på Hemsökta hus på Tv4+!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...