Jag skulle vilja ha fusket där man får den snabbaste motorcykeln NRC 500 elller nått? den sportiga? nån som har fusket!? SKulle varit schyst
Hjälp Med Ett Fusk!
e inte säker,men jag tror inte att det finns nån sådant fusk,inte iallafall vad jag har hört..
För att i en film jag sett här på nätet så bara det står Cheatactivated så står den där`?
↗ till inläggete det såna där mc som stegrar av sig själv vid början..???För att i en film jag sett här på nätet så bara det står Cheatactivated så står den där`?
där det står nummer o sånt på..??
jaa precis, finns det nått fusk så man får den?
Jag vet det? men finns det nått fusk hur man spawnar den?
Nej det tror inte jag har alldrig sett det någonstans :bah:
Har knappt det spelet så jag kan inte säga så mycket :(
↗ till inläggetSkriv inte i detta tråd då!Har knappt det spelet så jag kan inte säga så mycket :(
Olivercrona jag är helt säker på att detta fusk inte finns,så slösa inte bort din tid på att leta efter den. ;)
Den finns i två olika färger blå och svart tror jag! :blink: :gitarr:
Nej den finns i många färger:Blå,svart,vit,röd,grön,orange säkert glömt någon färg
Hjälp honom, istället för att snacka om färger!
<_<
Det där med att det ståd cheat avtiveted kanske var att han slog in något annat fuska och hade motorcykeln redan.
↗ till inläggetHjälp du honom istället för att klaga!Hjälp honom istället för att snacka om färger!
<_<
Olivercrona,oddy har kanske rätt att det redan stod en sådant mc som du vill ha och att han tryckte in en annan kod som kanske full liv.
↗ till inläggetHjälp honom istället för att snacka om färger!
<_<
Jag bara skrev alla färgerna hjälp honom själv istället för att säga åt mig!!!! :angry:
↗ till inläggetHALLO DEN STÅR I ETT PARKERINGSHUS I EAST LOS SANTOS (skrev med stora ifall du inte såg mitt andra inlägg!!)
VID PRICKEN I ÖSTRA DELEN AV LOS SANTOS
Här är cykeln NRG-500
den går ju utav bara hel##te men får man inte nåt uppdrag att köra genom ringar när man tar den :student: :visslar: