Jag ör på en ö som heter typ, bird peak island lr nåt, och jag ska hämta en kartbit där,men det är ett galler för porten, hur öppnar man den? :blink:
Hjälp Till Zelda The Windwaker! Desperat!
Orpon
Nivå 0 · Nykomling
Orpon
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inläggetHJÄLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(Jag ör på en ö som heter typ, bird peak island lr nåt, och jag ska hämta en kartbit där,men det är ett galler för porten, hur öppnar man den? :blink:
Skellington
Du ska ta ett päron och kalla på en mås. sen ska du flyga upp på berget och aktivera en knapp
Orpon
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inläggetTACK!!!!!Du ska ta ett päron och kalla på en mås. sen ska du flyga upp på berget och aktivera en knapp
det är väl dom bitarna man ska ha för att hitta thriumph grejen? :)
Link the legend
Nivå 0 · Nykomling
jo.
Shadowbeing
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inläggetNu menar väl du den som det är eld runt? Alltså kistan med eld runt... På den han menar finns det en vit kristallknapp på varje fågelbo som man ska åka på med måsen... Ön du menade ligger ju typ hela kartan ifrån den han menade.... Din ligger längst åt väst typ och hans åt öst....Du ska ta ett päron och kalla på en mås. sen ska du flyga upp på berget och aktivera en knapp
Aja, tror han har löst problemet redan.... :(
Skellington
↗ till inläggetJag sa ju det <_<Du ska ta ett päron och kalla på en mås. sen ska du flyga upp på berget och aktivera en knapp
DarknessGuy
Nivå 0 · Nykomling
:lol: DET ÄR JU LÄTT :lol:
Skellington
↗ till inläggetDu kanske tycker det, han kanske tycker att det är svårt:lol: DET ÄR JU LÄTT :lol: