💬
Logga in
Fuska.se

X-box 360

5 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Mina kompisar e skit jobbiga och säger att spelen blir skit fula som ps1 när man spelar deem på x-box 360 och inte har Hd-tv men detta är väll ändå inte sant? det e väll bara stöd för HD-tv väll?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Mina kompisar e skit jobbiga och säger att spelen blir skit fula som ps1 när man spelar deem på x-box 360 och inte har Hd-tv men detta är väll ändå inte sant? det e väll bara stöd för HD-tv väll?

Den är gjord för HdTeve apparater men den kommer att äga i alla fall även på vanliga maskiner, ty nästan ingen har ju en HDTeve.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

TAck för svaret nu ska man bara få kompisarna att hålla kärft för det e det enda dom tjatar om nästan dem e as kaxiga...

Nivå 0 · Nykomling

Ja, du kan ju tillägga att dom kan ta reda på riktig fakta innan dom säger saker dom inte vet ett skit om.

22 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling

Det blir absolut inte lika snyggt som på en HDTV, men det är la ok ändå.

Ser fram emot att spela på min HDTV här hemma :)

23 Nov 2005
↗ till inlägget

asså grafiken på call of duty 2 på pc tycker dom flesta e bra,men på 360 e de helt överlägset!! ^_^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in