Mitt är iallafall hemkunskap eller var det iallafall jag går i 6:An nu så vi har ingen längre
Favo ämne
ja gillar nog mest kemi lr matte.en gång på kemin så började en av min kompis tröja brinna för att han höll armen över en brännare(inte medvetet)
mina favvo ämnen är engelska och träslöjd
slöjd gumpa
Gympan lätt!
Sån här tråd finns det väl? I alla fall tycker jag Bild!
Sån här tråd finns det väl? I alla fall tycker jag Bild!
håller med,BILD! :D
matte,fysik,eng
Kemi tror jag
Geografi. Har alltid tyckt det varit kul. Men gillar alla ämnen (nästan). Jag orkar aldrig räkna matte på morgonen, därför är det inte mitt favvo ämne =)
1:matte äger för jag är bäst i skolan bara så ni vet går jag i 9:an
2:hemkunskap de har jag MVG i jag ska förmodligen söka in på kokutbildning.
3:fysik det är kul att labba och man lär sig mycket varge gång plus att det är ass lätt om man bara tängker litte själv och gör bar ifrån sig mot lärarna men jag har skolans värsta lärare i fysik hans ingves heter han så om ni ska välga skola och ni går i sörping välj inte berga skolan för där går jag och jag kan vara ganska elak mot dom små 7:orna.
hk hk hk hk hk hk hk hk hk hk hk hk hk hk är svin skoj men vi har inte haft det för andra gruppen har ingen lärare :frown:
:new_ukliam2: 1:matte äger för jag är bäst i skolan bara så ni vet går jag i 9:an
2:hemkunskap de har jag MVG i jag ska förmodligen söka in på kokutbildning.
3:fysik det är kul att labba och man lär sig mycket varge gång plus att det är ass lätt om man bara tängker litte själv och gör bar ifrån sig mot lärarna men jag har skolans värsta lärare i fysik hans ingves heter han så om ni ska välga skola och ni går i sörping välj inte berga skolan för där går jag och jag kan vara ganska elak mot dom små 7:orna.
:new_ukliam2:
skriv bara en gång RealCS_2
jupp det finns redan en sån här topic :!:
Mitt favvoämne antar jag är Matte..
Matematik
Geografi och Historia ;)
Mina favvo ämnen är:
1.Idrott
2.Matte
3.Bild
4.Geografi
5.Musik