💬
Logga in
Fuska.se

Kodo

37 svar · startad

Trådstartare #1

Kan jag som orc ha kodo? :huh:

tror ej det det är nog bara tauren som kan ha det ;)

Vad menar du? Som pet eller?

26 Nov 2005

som mount tror jag han menar

joo det ska la väll gå

Ja det går. Det ända du behöver göra för att kunna rida en Kodo är att bli Exhalted med Thunderbluff, eller ända och ända... Det tar tid. Det kanske inte är Thunderbluff kan vara Bloodhoof också men det är troligen TB.

Jovisst går det... Lämna bara in 12000 st (ir va det 14000?) Runecloth till Thunderbluff för att få upp ditt rep..

Trådstartare #7

j*vla va mycke

↗ till inlägget

Ja det går. Det ända du behöver göra för att kunna rida en Kodo är att bli Exhalted med Thunderbluff, eller ända och ända... Det tar tid. Det kanske inte är Thunderbluff kan vara Bloodhoof också men det är troligen TB.

Jo de är rätt :zzz:

Trådstartare #9

hur mycke exalted måste man vara då?

mycke :)

tror inte de ;)

du behöver bara vara exalted, kvittar nog hur mkt

vad är kodo?

Är det spel eller vadå?

som du kanske ser e vi i world of warcraft forumet, och en kodo e en slags häst som ser ut som en stor dinusar.

post-130-1133028385_thumb.jpg

27 Nov 2005

Det går och ha Kodo som orc och även som Troll och UD men först och främst måste du vara Exhalted med Thunder Bluff som är väldigt svårt, för att kunna lära sig rida och köpa tyvär

28 Nov 2005

Själv vill jag på min UD Rogue ha mitt 40mount, det billiga, som ett troll, för UDs billiga är så tråkig, deras epicmount rockar, men 40mountet vill jag ha troll, men tror inte jag fixar från friendly till exalted på 3lvlar, så jag får väl strunta i de :unsure:

29 Nov 2005
↗ till inlägget

Nej det kan du inte fdu måste vara en Taur för att ha en Kodo!! Tyvärr

↗ till inlägget

du kanske ska läsa dom andra posterna innan du svarar där ser du att man kan ha det :kung:
↗ till inlägget

Men, för helvet! DET KAN MAN VISST! Du ska allt ta dig att läsa hela ämnet innan du postar... Sry sry sry nu kom mitt dåliga jag fram igen.. :( Sry förlåt mig plz!

1 Dec 2005

Äh, lugna ner er lite, ni behöver inte svära bara för att han inte kollade igenom :P

Men grabben, kolla nästan gång tack :D

:meddum:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in