↗ till inläggettja, erm jag håller på me graffiti och sånt i mitt lilla häfte som jag har i skolan.. men nu pallar jag inte göra det i boken längre så jag vill gärna köpa några burkar - problemet är jag vene vart jag kan fixa de.. kan du hjälpa mig? typ tipsa eller säga om det finns affärer.. tack, skulle verkligen vara tacksam :lol:ja vesst men ska köpa nya burkar.
typ rosa,gul och grön
Gillar Nån Graffiti?
↗ till inlägget↗ till inläggettja, erm jag håller på me graffiti och sånt i mitt lilla häfte som jag har i skolan.. men nu pallar jag inte göra det i boken längre så jag vill gärna köpa några burkar - problemet är jag vene vart jag kan fixa de.. kan du hjälpa mig? typ tipsa eller säga om det finns affärer.. tack, skulle verkligen vara tacksam :lol:ja vesst men ska köpa nya burkar.
typ rosa,gul och grön
ytterliggare en bump
aja, jag har inget emot graffiti
det är ju snyggt och så, men inte när man gör det utomhus på hus och sånt
5 års bump XD Aja, nej jag gillar inte graffiti...
Graffiti är konst om det är bra gjort. Om det är slarvigt så är det lite onödigt.
Jag brukade rita graffiti när jag var yngre men jag har tröttnat nu. :)
Är det fint så tycker jag det är konst. Men tags och kludd är bara fult, tycker inte de borde kosta på staten att ta bort sån "fin" graff då jag anser den som konst. :P
Jäkla onödigt att klottra på tåg och dylikt men kan vara ganska snyggt ibland om det är riktigt gjort.
Det är ju skitsnyggt håller på lite på papper, börjar bli rätt så bra.
ja, jag tycker det askul.
apansvrede: fatcap.se & highlights.nu säljer burkar.