💬
Logga in
Fuska.se

Dum lärare :?

39 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hur dumma får lärare bli? Min engelska lärare sade på slute av lektionen: Now read this so you can it to next weak.

Får de egentligen vara så dumma?

Nivå 0 · Nykomling

alla våra lärare är helvetiska :evil:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Menade inte så! Hon kan ju inte ens tala på engelska...

dem är knäppa min lärare spilde te så fick jag o min kompis torka upp det när vi hade engelska

Nivå 0 · Nykomling

En av våra lärare säger "ÖÖÖÖHH" mellan varje ord.

Smått kul att reta honom för det.

min lärare puttade min kompis som har opereat sitt ben och har dålig balans så han nästan ramlade när hon putta han

20 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag tycker dom borde bjuda oss bå alla godsaker dom äter under rasten.

Nivå 0 · Nykomling
jag tycker dom borde bjuda oss bå alla godsaker dom äter under rasten.

Jag tycker inte någon ska få äta sånt för att då blir det annars orättvist! Men en gång när en kastade ett sudd mot en annan, Då kastade den andra tillbaka suddet till han men då blev läraren sur på den andra! Vissa lärare är helkonstiga! :?

Nivå 0 · Nykomling
Vissa lärare är helkonstiga! :?

eller idioter ^^

Nivå 0 · Nykomling

det är en kille som har en skukdom och han blir skit lätt sur när han gör någonting så skäller våran magister på oss

Nivå 0 · Nykomling
det är en kille som har en skukdom och han blir skit lätt sur när han gör någonting så skäller våran magister på oss

damp? :?

jag är allvarlig :!:

damp är en sjukdom så at man blir lätt stressad

för er som inte visste det :|

Nivå 0 · Nykomling

vi hade en gång en lärare som kom på min kompis som hade godis med sig sen på slutet på dagen hade godiset försvunnit (läraren hade ätit upp det :P )

förut i fritids så blev vi arga på dem så busade vi vältener stolar så sen var vi i lila rummet som inte vi hade gjort nåt :lol:

Nivå 0 · Nykomling
vi hade en gång en lärare som kom på min kompis som hade godis med sig sen på slutet på dagen hade godiset försvunnit (läraren hade ätit upp det :P )

Men så får väl inte en lärare bete sig? :|

Nivå 0 · Nykomling

Men så får väl inte en lärare bete sig? :|

det är ju det jag säger,vissa är idioter^^

man får sluta som lärare om man putar alla vår lärare klämmer mina kompisar i hakan :frown:

Nivå 0 · Nykomling

ibland så när man inte har hunnit att göra läxan lr nått annat så säger en lärare: "det är ditt problem!"

när jag gjorde något fel i skolan, då sa min lärare -* du e osmart, du kan inget, du kommer aldrig att få ett bra jobb,* då sa jag -* hon gjorde samma sak * då sa läraren -* håll käften * då sa jag -* din mamma ska hålla käften * då tog hon mig till rektorn och hon sa till rektorn bara vad jag hade sagt och hon sa aldrig vad hon sa och sen så fick jag inte ens förklara varför jag sa det jag sa, så dem gav mig en lapp som jag skulle ge till min mamma, men jag slängde lappen på väg hem ( hehe =) )

21 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

Våran fröken frågade ett tal till min kompis och när han sa talet , då sa min fröken : SKRIK INTE SÅ DÄR !!!!!! .

Nivå 0 · Nykomling

Vår tyska lärare är den värsta som finns, hon blir förbannad på alla killar för vi saknar respekt för henne :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in