💬
Logga in
Fuska.se

Tony Hawk Americanwasteland

4 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har fastnat på 2 st uppdrag! Dom är i Santa Monica. Det ena ska man grinda och hoppa över till ett annat ställe på och efter det ska man upp på ett tak utan att röra en kant runt taket. På den andra ska man hoppa ner för en trappa åt JoeB och göra impossible men jag når inte ner!!! HJÄLP MIG!! :cry:

17 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

Tja! Det är Pook här ärre bra! Jag har också fastnat på dom två uppdragen :(

7 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

Du ska på det första hoppa och grinda hela bänken tills du flyger upp till en järnstång i luften och sen bara fortsätta.

Det andra ska du bara hoppa hälfte av trappan sen direkt igen och göra en inpossseble. :cool:

8 May 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag har fastnat på 2 st uppdrag! Dom är i Santa Monica. Det ena ska man grinda och hoppa över till ett annat ställe på och efter det ska man upp på ett tak utan att röra en kant runt taket. På den andra ska man hoppa ner för en trappa åt JoeB och göra impossible men jag når inte ner!!! HJÄLP MIG!! :cry:

jag har klarat spelet 2 gånger både på lätt och normal... men fattar inte vilket uppdrag det är.... :( :meddum:
5 Jun 2006
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

1 glömt 2 hoppa gör en imposible landa och gör en manual

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in