kimp@n Skrivet 2 December 2005 Rapport Skrivet 2 December 2005 hej jag har laddat ner steam och installerat det sen installerade jag HL1 men det funkar inte att spela CS. När jag går in på games finns det bara codemane gordon och half life 2 demo och på tools finns det bara dedicated server och sourse dedicated server. vad skall jag göra?? ska man kanske ladda ner tem nån annanstans och installera HL först eller??jag laddade ne på snabbstart.com. BEHÖVER HJÄLP SÅ SNART SOM MÖJLIGT.
Gäst Xain Skrivet 2 December 2005 Rapport Skrivet 2 December 2005 (redigerat) hej jag har laddat ner steam och installerat det sen installerade jag HL1 men det funkar inte att spela CS. När jag går in på games finns det bara codemane gordon och half life 2 demo och på tools finns det bara dedicated server och sourse dedicated server. vad skall jag göra?? ska man kanske ladda ner tem nån annanstans och installera HL först eller??jag laddade ne på snabbstart.com. BEHÖVER HJÄLP SÅ SNART SOM MÖJLIGT. Du ska högerklicka på Steam i starten.Sen trycker du på "Games". Nästan i hörnet på vänster sida står det "Activate a product on Steam". Tryck på "Next", sen ska du acceptera villkoren. Sedan skriver du in din CD-key, när du gjort det så borde Counter-strike finnas i "My games". Det är bara att installera & spela. ;) Redigerat 2 December 2005 av Xain
kimp@n Skrivet 3 December 2005 Författare Rapport Skrivet 3 December 2005 hej jag har laddat ner steam och installerat det sen installerade jag HL1 men det funkar inte att spela CS. När jag går in på games finns det bara codemane gordon och half life 2 demo och på tools finns det bara dedicated server och sourse dedicated server. vad skall jag göra?? ska man kanske ladda ner tem nån annanstans och installera HL först eller??jag laddade ne på snabbstart.com. BEHÖVER HJÄLP SÅ SNART SOM MÖJLIGT. taaaaack det funkar nu.lås tråden
Rekommendera inlägg