har ni sett den där är stört rolig jätte bra film
Bruce den allsmäktige
OHH DEN VILL JAG SE SOM F*N!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag har hört att den ska vara bra fast jag vet inte vad den handlar om?
Filmen är väldigt bra :)
Tycker den är bra
jag har hört att den ska vara bra fast jag vet inte vad den handlar om?
den handlar om
Bruce (Carrey) känner att livet står still. Kollegor blir befordrade medan han själv fortfarande är reporter på en lokal TV-station, han och flickvännen Graces (Aniston) hund blir aldrig rumsren och efter några incidenter får Bruce nog! Han svär över Gud som låtit allt detta elände drabba honom och Gud (Freeman) hör hans klagan. Bruce får ett jobberbjudande – han får vara Gud för en tid och likt ett barn i en godisaffär börjar Bruce ta det ena hysteriska och drastiska beslutet efter det andra och till slut har han tappat kontrollen helt…
I rollerna: Jim Carrey, Morgan Freeman, Jennifer Aniston m.fl.
Regi: Tom Shadyac
den är grymt rolig :lol: :lol: :lol:
Hört att den e dålig;P
ska få den i morrn eller om 2 dagar den verkar grymt bra
Den är svin rolig :)
jag har hört att den ska vara bra fast jag vet inte vad den handlar om?den handlar om
Bruce (Carrey) känner att livet står still. Kollegor blir befordrade medan han själv fortfarande är reporter på en lokal TV-station, han och flickvännen Graces (Aniston) hund blir aldrig rumsren och efter några incidenter får Bruce nog! Han svär över Gud som låtit allt detta elände drabba honom och Gud (Freeman) hör hans klagan. Bruce får ett jobberbjudande – han får vara Gud för en tid och likt ett barn i en godisaffär börjar Bruce ta det ena hysteriska och drastiska beslutet efter det andra och till slut har han tappat kontrollen helt…
I rollerna: Jim Carrey, Morgan Freeman, Jennifer Aniston m.fl.
Regi: Tom Shadyac
den är grymt rolig :lol: :lol: :lol:
ok bra då vet jag
jag ger filmen 3/5.
jag har den på datorn, den är så j*vla skön..
"do you think my boobs look bigger?" :D
det är nästan en 5:a.. jag tycker Jennifer Aniston är så kung i den scenen.. :D
den är jättebra
Vi har hyrt den på brafilm.se men den ahr inte kommit än!
den va jättebra :D men inte alls i samma stil som tex Dum & Dummare