💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Spel

34 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Nu har ju Xbox 360 funnits i två dagar så jag tycker det e på tiden att man startar en till tråd om maskinen. Men de som har en är väl så upptagna så de har inte tid att hänga på forumet.

Jag undrar, till er som har en X360, vilka spel som är bäst. Jag är jävligt sugen på PGR3 för det är asballt, enligt vad jag har sett på alla videor jag har laddat hem. Tycker ni som har spelat PGR3 att jag borde köpa det då? Är det ungefär samma körkänsla som tidigare? Isåfall så är valet självklart för mig.

Jag är tacksam för svar!

saint row kommer till xbox 360 under år 06 det ska man ju köpa jag har sett trailers det är grymmaste spelet år 06 tro mig det är ungefär som gta fast betydliiiiiigt bättre grafik och så kan man verkigen råna ställen man kan skjuta hål i bilarna (inte på alla men nästan alla) så flyger man iväg av en explosion och landar på marken inte av skjälva smällen kraften av den! som kom mer efter! :cool:

23 Dec 2005
Nivå 2 · Novis

Halo 3 kommer komma ut på 360! Grymt va!!! Jag tror det kommer att vara sk*t roligt!!!!

Nivå 2 · Novis

Halo 3 kommer komma ut på 360! Grymt va!!! Jag tror det kommer att vara sk*t roligt!!!!

26 Dec 2005
Nivå 3 · Lärling

King Kong äger

Nivå 6 · Fuskare

ja vet inte riktigt mitt bästa spel än men,ja tror re5 kommer bli de bästa :cool:

27 Dec 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Av de spelen jag spelat hittils tycker jag Call Of Duty 2 imponerar mest. Har aldrig spelat ett andravärldskrigsspel med så mycket känsla. Ljudet är ju bara enastående! :D

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Av de spelen jag spelat hittils tycker jag Call Of Duty 2 imponerar mest. Har aldrig spelat ett andravärldskrigsspel med så mycket känsla. Ljudet är ju bara enastående! :D

Vill verkligen testa den där Call of duty,är den verkligen så bra,alltså berätta lite om den,snälla! :unsure:
1 Jan 2006
Nivå 2 · Novis

Call of Duty handlar om andra världskriget. I början e man en snubbe som tränar på att skjuta hjälmar från bora och kasta potatis i stället för M67 i badkar. Det är bara så bra alltså!

9 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

jag har kameo och king kong ..men jag gillar nog kameo bäst (har klarat det ) :D...för jag fastnar hela tiden på king kong ... fett irreterande <_<

12 Jan 2006
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag har Kameo men rekommenderar starkt PDZ. Fick en 9:a av Gamespot och dem är till att lite på. :D

Ni 2(som jag vet är erfarna gamers) borde veta att speltidningar inte alltid har rätt.

t.ex:Call of Duty 2: 6 poäng av Super PLAY, jag tycker det var värt minst en 8.

Tror Call of Duty 2, Kameo:Elements of Power eller Perfect Dark Zero är bäst nu(bara testat Call of Duty 2), tror Gears of War eller Halo 3 blir bäst sen.

14 Jan 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Neldemp hur vet du det,har du testat?

jag har spelat alla tre.

Senast ändrad:

16 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker PDZ och PGR3! :cool:

17 Jan 2006
Nivå 1 · Novis

NEJ KÖP INTE PGR3 KÖP NEED FOR SPEED MOST WANTED ELLER KING KONG ELLER HALO 3 :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tror inte man bör lyssna på SONIC f*n om man är galen i bilspel. PGR3 är nog det bästa bilspelet ute just nu, NFS Most Wanted är riktigt bra det med. :)

Nivå 3 · Lärling

Full Auto kommer säkert äga.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in