Hoppa till innehåll

Ännu Ett Nytt Pokémon-spel


Eric_H
 Dela

Rekommendera inlägg

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Pokémon White och Purple</span>

 

Vad är detta?

 

Jag håller på med ett Pokémonspel till datorn. Det ska heta Pokémon White och Pokémon Purple, alltså är det två versioner. Detta är ungefär fuskas tredje längsta tråd, så för att ni inte ska förstöra den så kolla in reglerna längre ner.

 

Vad kan jag hjälpa till med?

 

Just nu är det inte mycket kvar. Det enda som behövs nya sprites, dock inte nya Pokémon, utan tränare mm.

 

Regler

 

1. Gå INTE off topic! Det betyder att du inte ska skriva något som inte har med ämnet att göra.

 

2. Börja INTE bråka! Det var ett bråk för ganska länge sen i denna tråden, dock är det ingen som tänker på det nu.

 

3. Spamma INTE! Det var nära att denna tråd blev låst bara för att några spammade ner hela ämnet.

 

4. Fråga INTE när spelet är klart! Det var en period då varannat inlägg lydde: "När är spelet klart?" eller "Dröjer det länge till?".

 

Jag vill ha spelkopian!

 

Det är lätt ordnat! PMa mej, och fråga, SKRIV INTE I TRÅDEN, så får ni kopian. Dock kommer alla demoversioner att vara i tråden.

 

Jag har andra frågor

 

PMa mej, eller skicka e-post - [email protected]

Redigerat av Eric_H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 1.1k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Tomatketchup

Skit,jag fick inte komma med Pokemon Purple förslaget ;)

 

Jaja,kanske kan man hitta Master Ball i en grotta.

Jag kom på en ganska konstig grotta.En grotta till spelet.Grottan kanske kan heta i någon stil med....Volcano Cave?

Man kommer in i grottan,så måste man hitta olika nycklar för att komma till nästa våning.På toppen hittar man Master Ball.Kanske är det en bra idé?

 

Och vad ska fiendegängen(Team Magma t.ex,sånt gäng) heta?Kanske Team Snow?

 

Lycka till med spelet! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...