i den nya världen kan väl en jätte stor (tar upp lika många rutor som skypillar men inte lika lång )legendarisk pokemon riva en stad ( som byggs upp igen ) och man ska stoppa den genom att fånga den med en special boll som team Aqazz har tagit?
Ännu Ett Nytt Pokémon-spel
Gör en pokémon baserad på en skorpion...det finns inte och jag saknar det...
Jag tar med alla idéer till Secret Base.
Cryo, man ska kunna fånga Lugia som efter ett tag BLIR Shadow Lugia.
klas-emil, det kan ju vara Rayquazas utveckling som förstör staden. Man skulle kanske kunna fånga den med Aqazz,s ball?
kola king, har också saknat lite skorpion Pokémon. Ska försöka hitta på nåt.
Och gör en utveckling till Pinsir :P Scyther har ju en men inte han.
:D JAG VETT MAN MÅSTE HA REGISARNA FÖR ATT UT VÄCKLA RAYQUAZA
Här är Kyogres utveckling/nergradering. Vad tycker ni om den, va?
Ser mer ut som en nergradering enligt mig, men den var snygg.
Åsså kan man göra en mygg-pokémon :D
Dens nergradering kan vara en larv som är bug/water (eftersom myggors larver lever i vatten) och sen kan water bytas ut mot flying.
finns redan en som påminner om en mygga..
Yanma.. eller vad den nu heter...
Är inte Yanma en trollslända?
jo det e den men den e iaf lik en mygga så whatever..
Kan man inte ha med rukario eller vad den nu heter.. den e så fräck
Visst, och man kan också ha med Manyula, Manene och Bonsly.
Skulle det inte vara bättre om man hade en nergradering till Rayquaza istället för en uppgradering?
Jo,Rayquazas utveckling skulle bli lite för mycket tror jag. :S
Är det mycket kvar på spelet?
Det tror jag nog !
Tja eric !!!f*n va grymt me ett eget pokemon spel !!! men ett bra till Ett ont team kan vara team Ice Breakers lr nåt säg till mej när det är klart e du snäll skulle gärna vllja ha en kopia en kod kan vara attt man får 5 rare candy!1
exempel på en kod för att Få fem rare candy: A,B,A,<-,<-,B,B,A
kankse inte är bra!!! säg det i såfall
lycka till me spelet
↗ till inläggetvilket sammanträffande! håller på med en utveckling till gligar.Gör en pokémon baserad på en skorpion...det finns inte och jag saknar det...
Jag vill också ha en kopia,eller sa du inte att jag skulle få det i allafall via PM? ;|
Tja! det här låter skit grymt!! vill gärna ha en kopia sen... jag kan hjälpa till med något om det behövs! mina "skills" i photo shop är ok skulle jag tro :S ( :o fick en idé på en pokémon!!! men ni får vänta :P )
Är det något krav på hur stor bilden ska vara?
ja vill okså ha en kopia