Hoppa till innehåll

Allra Först


RaXeZ
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag undrar vad som fanns före Big-Bang!och vad som fanns före det!Forskare säger ju att ingenting fanns innan.Men ingenting är ju ändå någonting! :student:

Skriv ner era funderingar!

 

Kanske inte de,men kan någon bevisa att gud finns?(håller mig till vetenskapen)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 188
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fattar inte varför folk har så svårt att tro. Gud låter 10 gånger mer realistiskt.

 

Gud. En manlig kraft som håller till i "himmlen" det är ingen fysisk plats, och den finns inte någonstans i närheten av jorden. Inte för att vara elak, men jag kan hitta realistiskare saker i en sagobok.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men seriöst... tror ni allt finns av en slump? Självklart måste det varit organiserat. Av Gud.

 

Xade.. Bibeln säger att gud Skapade människan right ?

 

Mhm.. Men det är bevisat att vi någon gång varit apor.. Bibeln ljuger.

 

 

EDIT : Lade till fel dokument och nu får jag inte bort det :S

Redigerat av Snooze
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innan jorden skapades så var det bara en världsrymd med stjärnor etc. men så en gång så blev det en stor smäll även kallad Big Bang och Tellus som i dag kallas Jorden skapades. Tror alltså på den vetenskapliga teorin när det gäller hur jorden skapades.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innan jorden skapades så var det bara en världsrymd med stjärnor etc. men så en gång så blev det en stor smäll även kallad Big Bang och Tellus som i dag kallas Jorden skapades. Tror alltså på den vetenskapliga teorin när det gäller hur jorden skapades.

 

aah, våra styrkor växer. Men big bang skapade allting vettu. Även stjärnorna och inte bara jorden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...