hur laddar man ner www.muonline.com! jag trycker på download men sen är det bara massa annat skit
Www.muonline.com!
Sidan låter lite oseriös.
Kan du förklara lite närmare tack? Vad exakt är det som kommer upp?
det kommer upp en massa knappar att trcyka på fattar inte vilken jag ska trycka på :angry:
Tryck bara på Download och sen på 1)MU0_98i_full.exe och om du vill ha patchen tryck på 1)MU0_99a_patch.exe.
Håller på att ladda ner det nu, men det tar länge. Det ser ganska grymt ut.
vet nån om det är kul? det är 4olika ställen att trycka på vilken av dom ska man trycka på?
För mig funkar de inte. Synd för de verkade vara ganska bra.
det tar typ en timme att ladda hem!
VA bara en timme det borde ta längre tid det finns ett spel som heter priston tale som tar 1-20 timmar att ladda ner för mig tog det 2:30 och jag laddar ner i ca 600 - 1500 hela tiden
Många som spelar MU nu förtiden..
Kult att så många spelar det nu!
vad gör man egentligen?
Det är ett MMORPG..
Man går runt o dödar monster, pkar.. dödar monster i grupper och så.
Asså det är jue tråkigt!!Jag fattar ingenting.ja kämpade och ladda ner den.Men nu..*Suck* vilken besvikelse.........Roflmao!!
↗ till inläggetMuuu!!
Sidan låter oseriös.
Kan du förklara lite närmare tack? Vad exakt är det som kommer upp?
Ditt namn är nog ännu mer seriös ;)
Jag vet. Mitt namn äger! :cool:
Allvarligt så kom jag på namnet i mellanstadiet och vill inte byta. Det känns fel på något sätt. Så har jag inte råd med det heller. Men tillbaka till ämnet.
Vilket språk tror du texten på knapparna är?
Menar du olika länkar eller?
Mu Online (Muuuuu ;P) Är typ som Diablo II Enligt många... Jag har inte provat själv.. Ska vara kul enligt mina kompisar. Håller på att ta hem det det är typ 20 minuter kvar!
// Morbid
det är inte speciellt kul mycket sämre än diablo iallafal
Det är det också många som tycker :P
// Morbid