i Smackdown vs raw 2006 hur fejkar man i en tidigare tråd frågade jag hur man gör possum pin då sa en på fuska att man ska fejka något genom atttrycka O med jag har provat att vara dirty och clea och han gör bara grepp snälla kan någon säga hur man gör
Hur
Snälla kan inte någon svara snälla
men strunta i det.. det finns väl ingen som har det då.. men det är lugnt.. om du väntar ett tag så hjälper jag dig.. ska nog få det i julklapp :D
då kan jag hjälpa dig.. expert på såna spel..
bra :D men jag kan inte vänta tills efter jul för jag vill kunna göra legend challenge och för att göra dom så måste jag ha amature och rising star trofeerna... och jag lyckar komma ifrån och göra en possum in har jag klarat amature challenge
kolla i in struktions boken ps.
jag har kollat men det står inte :C
Det kanse inte heller finns :P
Vem har sagt det?
Du kanse måste få upp tricket.
emm här är varför det finns
1: jag har gjort en annan tråd då en skrev att man ska låstas att skadas och trycka på l1 när man har en finnish him.
2: det finns inga attacker att låsa upp som i smackdown! vs raw
han som sa detta heter: Heaz
ok vet inte riktigt heller hur man gör. skriv gärna om du kommer på det :meddum: :student:
↗ till inläggetok vet inte riktigt heller hur man gör. skriv gärna om du kommer på det :meddum: :student:
mm men jag har märkt något du vet när man starter en martch så står det info om hur man gör något en gång stog det hur man gjorde possum pin men jag glömde läsa :(
ok ska kolla om det kommer upp. så ska jag skriva det.
har tnästan klarat hella spelet nu.
Vet inte, sorry :(
↗ till inläggetförst gör man ju grepp och det sen blir man stark sen trycker du på l2 + l1 sen kommer w mäket sen trycker du på l1 dems spesialare kommer då.emm här är varför det finns
1: jag har gjort en annan tråd då en skrev att man ska låstas att skadas och trycka på l1 när man har en finnish him.
2: det finns inga attacker att låsa upp som i smackdown! vs raw
han som sa detta heter: Heaz
men det där gör man super dirty move eller super clean move inte possum pin jag behöver hjälp med possum pin inte super dirty/clean move
nu vet jag hur man gör possum move.
Först så ska man he en finnisher sedan så ska man antiden fejka en skada eller bli ned slagen och när du ligger på matta så ska du trycka cirkel + L2 om har slår/sparkar eller cirkel + R2 om han gör grepp då ska den du är göra possum pin ^-^