Hoppa till innehåll

Behöver hjälp med sagan om konunges återkomst

simpsons_13

Rekommendera inlägg

På spindelbossen ska du helst använda attacken orchhugg, om du inte köpt den så är det inte bra, men om du köpt den så är knapparna: X, X,Trekant.. Annars står det hur man gör attackerna man köpt om man trycker på stopp och sen "Visa uppgraderingar"...

På minas tirith borggården ska du också använda orchhugg, mot boss urukhaier ska du göra vildsint attack på trekant tills skölden är borta och sen orchhugg.. På trollen som kommer ska du ladda profektil och skjuta ner trollen på det viset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

yes jag klarade spindel bossen tacl alla som hjälpt men jag behöver hjälp med banan efter spindel banan när man ska rädda frodo från orcherna jag har kommit till där när man ska dra ett rep så faller en stor trä grej på golvet så spräns det sen kommer det orcher uppför trappan jag har klrat det me vart ska man sen man bara hör orcher slåss snälla säg vart man ska

Tack i Förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska gå ner för trappan efter att du släppt ner den grejen.. Sen går du vänster efter att ha gått ner för trappan, sen går du in i andra gången som kommer, gå i den tills du kommer till ett större ställe, sen går du bara rakt framåt.. (Från sams håll) Från kamera vinkeln så går man åt höger men.. Hoppas du förstår =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...