💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Med The Urbz!

1 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

<_< hjälp!!

jag har the urbz, och har klarat alla uppdrag förutom ett enda.

det där där man ska få två olika personer från olika distrikt att bli medlemmar i ens gäng och sen få dom att byta tröja till såna som de har i grytandistriktet.

ok, de är medlemmar i mitt gäng nu, men kläderna då?

det enda de gjort är att de tycker att jag har stil och sånt så de har tillfälligt byt tröja till den jag har (hade då den från grytan men det hjälpte inte)

nu när de är med i mitt gäng kan jag använda dom personerna och gå runt med dom men det funkade inte att ta dom till klädesshoppen och byta tröja. fanns ingen grytantröja där ju.

.. snyft..

what to do!!! :wacko:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #2
↗ till inlägget

<_<      hjälp!!

jag har the urbz, och har klarat alla uppdrag förutom ett enda.

det där där man ska få två olika personer från olika distrikt att bli medlemmar i ens gäng och sen få dom att byta tröja till såna som de har i grytandistriktet.

ok, de är medlemmar i mitt gäng nu, men kläderna då?

det enda de  gjort är att de tycker att jag har stil och sånt så de har tillfälligt byt tröja till den jag har (hade då den från grytan men det hjälpte inte)

nu när de är med i mitt gäng kan jag använda dom personerna och gå runt med dom men det funkade inte att ta dom till klädesshoppen och byta tröja. fanns ingen grytantröja där ju.

.. snyft..

-----------------------------------------------------------------------------------------------

okey!!

lyckades nu. man skulle tydligen ha byt sim till en av de som man har i uppdrag att bytta tröjor på. och sen gå in i klädesshoppen och byta till en "egengjord" tröja. alltså inte bland de färdiga tröjorna. utan ta en egen, och välja bild på den. jag tog så klart en bild på mig själv på den :)

och sen är det bara att gå ut därifrån. först då har man klarat det uppdraget!

nu har jag klarat hela spelet. det enda som står kvar i uppdrags mappen är darius hemliga maskin. men där är alla delar redan ifyllda eftersom att jag gjort de andra uppdragen klart. men vet inte varför det inte är ett stort rött V över den som allt annat man klarat.. kanse inte klar ändå...

darius hemliga maskin.. är det den där ....... i takvåningen? (hemligt..)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in