det kommer kanske att komma fire emblem till gameboy advance och det är mest likt advance wars än något annat spel!! det är absolut inte likt golden sun!!tråden handlade faktiskt om det så kallade fire emblem
finns det att köpa i sverige?
Marth och Roy på SSBM
Advance wars fast med trollkarlar, monster och svärd istället!!
ok när kommer det ut till gameboy och kommer man kunna köpa det i sverige
det var kanske nån gång 2004 och det är ej säkert att det ska komma till eroupa
men jag tror nog att det kommer
nej men du kan köpa den på www.lik-sang.com men glöm inte freeloaderkan man köpa det över internet då, ungefär som på http://www.importspel.com
Marth är hjälten i det allra första Fire Emblem till NES och Roy är till ett Fire Emblem som släpptes till GBA, Fire Emblem: The sealed sword heter det.
Man kan inte få sonic, är det ingen som fattar det?
Fire emblem: path of radiance har ju kommit till GC
↗ till inläggetMarth är hjälten i det allra första Fire Emblem till NES och Roy är till ett Fire Emblem som släpptes till GBA, Fire Emblem: The sealed sword heter det.
Man kan inte få sonic, är det ingen som fattar det?
Ja eller hur?Man kan inte fånga Sonic,p.g.a för att han ej är en Nintendo-figur,DÅ skulle man kunna få honom,men nu är Sonic en SEGA figur.
Nej man skulle ändå inte kunna få honom, om dem inte hade satt honom i spelet.
Skulle bara vilja säga en sak... Det var 2 år sedan den här tråden gjordes så jag tror nog att han som gjorde tråden har fått dem svar han viljat ha
↗ till inläggetvet någon från vilket spel de kommer ifrån? en sa till mig att det inte fans än men...
Fire Emblem typ zelda spel
roy äger marth så himmla hårt på ssbm :cool: :bah: :medieval: B)
Seriöst, har ni kollat datumet tråden startades... ni har bumpat en tråd som lades ner för mer än 2 år sen...
Sant...
Tråd Låst.