💬
Logga in
Fuska.se

Call Of Duty 2

27 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Jag anser att CoD 2 är årets spel, till xbox 360 alltså...

(Jag har inte WoW så ni får gärna rösta på det)

Nåja, hur många tycker som jag??

(Jag kan icke göra en omröstning, hemskt glad om någon kunde starta en om detta ämne)

19 Dec 2005
Nivå 6 · Fuskare

Inte jag iaf.

Fifa '06 ownar den :=)

22 Dec 2005
Nivå 5 · Fuskare

Jag anser inte att call od duty är årets spel för det ser exakt likadant ut i grafiken som på datorn det är ingen skillnad om kanske inte laddningstiderna går snabbare eller kanske lite ändringar i storyn.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag anser inte att call od duty är årets spel för det ser exakt likadant ut i grafiken som på datorn det är ingen skillnad om kanske inte laddningstiderna går snabbare eller kanske lite ändringar i storyn.

Sen när handlade allt om grafik?
23 Dec 2005
Nivå 5 · Fuskare

jag menar att Xbox 360 ska ju ha mycket bättre grafik än en dator men det är liksom ingen skillnad på det call of duty.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

jag menar att Xbox 360 ska ju ha mycket bättre grafik än en dator men det är liksom ingen skillnad på det call of duty.

Eh? Det finns massa datorer som är mycket kraftfullare än Xbox360.
Nivå 8 · Veteranfuskare

xbox 360 behöver inte ha så mycket bättre grafik än en dator, det bros på om det är en värsting eller en skitdator..

24 Dec 2005

Jag tror inte att CoD blir årets spel...finns nog en massa

andra tittlar som tar de.. :rolleyes:

25 Dec 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Call Of Duty på Xbox 360 är enastående och är nog det bästa shooting spelet till 360 hittils. Jag tror också att det kommer hålla sig så ett bra tag.

27 Dec 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tycker att det är en av de bästa spelen!

Har två frågot om Cod2 och Xbox360:

1.Cod2 är väl den enda andra världskrigs spelet som har kommit ut till Xbox360 hitills?

2.Jag spelade den på Xbox360,börjar spelet med att man är i en bil och ska åka till en stad?

Eftersom jag vill inte göra fel ifall jag köper,så att jag inte köper typ Medal of honor.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag tycker att det är en av de bästa spelen!

Har två frågot om Cod2 och Xbox360:

1.Cod2 är väl den enda andra världskrigs spelet som har kommit ut till Xbox360 hitills?

2.Jag spelade den på Xbox360,börjar spelet med att man är i en bil och ska åka till en stad?

Eftersom jag vill inte göra fel ifall jag köper,så  att jag inte köper typ Medal of honor.

1. Jepp, nästkommande lär bli "The Outfit" och släpps först om ett par månader.

2. Nja, det finns ett par uppdrag som inleds med bilåkning, men det allra första utspelar sig vid ett sovjetiskt träningsläger.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag tror inte att CoD blir årets spel...finns nog en massa

andra tittlar som tar de.. :rolleyes:

JA!

Typ som jag menade :rolleyes:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Alltså,jag spelade ett demo,tror jag att det var,så det måste ha varit Call Of Duty 2,eller hur?

Den var ju så skön!

Måste köpa den till Ps2!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Alltså,jag spelade ett demo,tror jag att det var,så det måste ha varit Call Of Duty 2,eller hur?

Den var ju så skön!

Måste köpa den till Ps2!

Mjo, det borde det ha varit såvida det nu inte minns förhandsvisningar tillgängliga för TO.

Ett sätt att förvissa sig om det var just CoD är veta ifall spelet utspelades i förstapersonsperspektiv som gäller för just Call of Duty.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Den var ju så skön!

Måste köpa den till Ps2!

Den jag spelade såg ut som jag gick yill några nazister.

Sen när man har dödat några så går man vidare till nästa ställe,var det typ vid ett hamn,det fanns båtar.

Det fanns några som hade typ gasmask på sig.

Är det till någon hjäkp,alltså ifall det var Cod?

Nivå 0 · Nykomling

Hm, jag känner inte riktigt igen det där med gasmasker och båtar, det finns visserligen både och, men inte på samma banor såvitt jag vet.

Men kolla nedanstående länkar, tror det går ganska lätt att avgöra vilket du spelade då.

http://www.xbox.com/en-US/games/c/callofduty2/

http://www.xbox.com/en-US/games/t/theoutfit/

Sen finns ju förstås möjligheten att det var ett vanligt xbox-spel du spelade eftersom många av dem också är tillgängliga för 360.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Misstänker att det var Cod2 eftersom det fanns inte sånna där,"Bazooka" där,men som fanns i Theoutfit.

Men alltså inledningen var att(vet inte ifall det nu var inledningen,någon hade kanske redan klarat någon bana..)men först var man i en bil och det var pansarvagnar på vägen,sen var det flyplaner som flög runt,och när man kom fram körde man typ under ett bro..sen började kriget,men jag tror starkt på att det var Cod2.

Men när jag spelade var det inte fallgor på dem,när jag pekade mot mina kompisar stod det namnet på dem..

Senast ändrad:

1 Jan 2006
Nivå 2 · Novis

call of duty kommer komma 2:a för mig. 1:a kommer Halo 3!

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

call of duty kommer komma 2:a för mig. 1:a kommer Halo 3!

Hur kan du säga så när spelet inte ens har fått ett release datum?
Nivå 2 · Novis

För att det kommer komma ut 02/06-06

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in