💬
Logga in
Fuska.se

Need For Speed Most Wanted Fusk Här!

5 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Här kommer det lite fusk till Need for speed most wanted.. enda problemet som finns är hur man aktiverar dom.. jag har testat typ allt.. är det nån som får det att fungera får du gjärna höra av dig till mig..

även du som har en money trailer som fungerar kan höra av sig till mig tack!

fusket:

Enter one of the following codes at the main menu to activate the corresponding cheat function:

givemethegto - släpper lös GTOn

iammostwanted - låser upp alla bilar

burgerking - Unlocks Burger King Challenge

castrol - låser upp Castrol Ford GT

Nivå 9 · Veteranfuskare
Enter one of the following codes at the main menu to activate the corresponding cheat

Det står: Slå in en av följande koder i huvud menyn för att låsa upp motsvarande fusk(?) eller något sådant. Du ska alltså slå in dom i huvudmenyn <_<

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

INTE I HUVUDMENYN. före huvudmenyn före du trycker på okey.. !! där skriver <_< du in men bara castrol funkar å man hittar knappt bilen heller!!

Nivå 9 · Veteranfuskare

jaja...men för mig är main menu huvud menyn. Men om du har spelet så har du nog rätt.

25 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

asså det e helt konstigt,, fast man e inne på huvudmenyn så funkar inte ett skit,,, castrol och gton går när man skriver där det står: klicka för att fortsätta...men f*n inte dom andra.:S det står samma på alla sidor

17 Jan 2006
Nivå 2 · Novis

Jag hittar inte vart Bonus bilarna är :S Kan nån hjälpa mej? "givemethegto" funkar inte för mej :S

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in