jag ger ut spel till er och ni ger mig era cs konton *ingen garanti*
(1)Halo:combat evovled
(2)Serious Sam:The Second Encounter
(3)WWII:Normandy
adda mig --->[email protected]<---
så får du se hur man gör
------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------HANDLING---------------------------------------------
Halo handlar om en snubbe kallad Master Chief och han ska typ rädda
mänskligheten från alla aliens och parasiter
------------------------------------------------------------------------------------------
Serious Sam handlar om att döda man dödar bara aliens , moster och sånt skit ganska bra spel
WWII:Normandy handlar om andra världskriget och e ett grymt spel
men ibland när man skjuter hs blir det inga hs
---------------------------------PRIS---------------------------------------------------
Halo kostade mig 600 kr
Serious Sam 300 kr
WWII:Normandy 299 kr
---------------------------------HUR?---------------------------------------------------
Jag ska skicka en .zip fil till er med alal grejjerna så ni ska bara packa upp
och installera änkelt
---------------------------------KOSTNAD?--------------------------------------------
nej , bara att jag får ert steam_konto (ändrar INTE lösen ord jag lovar)
---------------------------------VILL DU GÖRA DETTA?------------------------------
så svarar du el. addar du mig på [email protected]
snälla säg inte saker som inte passar hit : :rolleyes:
---------------------------------VARFÖR?----------------------------------------------
jag vill bara det orkar inte spela spel förutom CS och BF2
---------------------------------KOD TILL HALO---------------------------------------
den e änkelt (det går intee spela internet med den) därför
säger jag den . och den finns också i .zip filen du kmr få!
---------------------------------CODEN?-----------------------------------------------
jaja den e :8D69D-8BFB8-93949-5845F-FH686
-----------------------------------------------------------------------------------------
och ni inte bara en får den alla som vill ha får dom här 3 spela (mot cs konto)
Tack och hej för mig!