Ska köpa "TRUE CRIME Streets Of L.A"
det är skit konstiga buggar i det och så möter man konstiga demoner o flygande döskallar så jag ska inte köpa det!!
Två nästan exakt likadana inlägg. Det var rätt onödigt
LuddE!jag spelade det hos min kommpis och där kom det inte några jäkla demoner eller dödskallar!!!!!!
Du spelade väl inte samma uppdrag!
nee juste,spela hela spelet nån gång!!! det är ett seeeegt spel
Det har visserligen fått rätt högt betyg, men man ska inte hänga upp sig för mycket på vad recensenterna tycker. Spelet hade aldrig kommit till om det inte varit för Gta 3
jäkla skitspel
Det ser ju rätt töntigt ut jag har en trailer på det.
Men för h*lvete ludde jag bryr mig inte om vad du tycker jag ska köpa det idag!!!!!!!!!!!!!!
Dom har snott saker från max payne med. Jag tänker på att man kan slänga sig i slow motion. Jag ska nog köpa max payne 2 efter att jag köpt Ninja gaiden och Kanske halo2 om det har kommit ut tills dess.
LuddE!jag spelade det hos min kommpis och där kom det inte några jäkla demoner eller dödskallar!!!!!!
Jo du det finns demon och en drake på näst sista "level" om du förstår
PS: Jag kan hjälpa dig på True Crime: Streets Of L.A om du behöver det
:evil: DU KANNIBALGÄDDAN GAME CUBE SUGER :evil: och föresten varför är du innne på xboxforumet om du är xbox frag! :shock:
Du suger rätt bra också samfisher! Gamecube suger inte men PS2 gör!
Du suger rätt bra också samfisher! Gamecube suger inte men PS2 gör!
h*lvete! råkade posta två stycken! sorry!
Jag srev vel med xbox frag det ska stå Game cube frag....förlåt :cry: kassler för att jag var lite iriterad men jag var på dåligt humör fast jag har endrat mig Xbox är bra men game cube är nästan lika bra för det har grymma spel och grym grafik :D Men för h*lvetes j*vla skit :evil: PLAYSTATION 2 SUGER SÅ ATT JAG VÅGAR NÄSTAN INTE SKRIVA NAMNET :evil:
Hehe den sista kommentaren var bra!! "Ps2 suger så att jag inte vågar nämna det" :ph34r:
Det e inte alls konstiga buggar bara ibland händer det att spelet fastnar men om man har ränsat cd:n jätte mycket händer det inget! :(det är skit konstiga buggar i det och så möter man konstiga demoner o flygande döskallar så jag ska inte köpa det!!
Köpte du det eller?