💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360

30 svar · startad

Trådstartare #1

Har nu ett par alternativ om vad ni tycker om 360 :D

Nja, lite småfel är på den, så helt nöjd är jag ej.

Men det är ju heller inte konstigt när Kameo har fryst över 15 gånger på min tv-skärm. Hade den aldrig gjort det hade det varit tidernas "bästa" konsol. Har däremot fixat datum inställningar och då skriver Xbox 360 support att det kan sluta "frysa" i bild.

Trådstartare #3

ja, köper man en konsoll för 4000 så vill man ju inte att det ens ska finns några småfel..

25 Dec 2005

Juste,så därför tog jag ett rent misstag!

Microsoft borde ha testat den bättre och fixa de "små" felen.

Trådstartare #5

Jag testade CoD 2 till det idag, det var asgrymmt! riktigt bra grafik och en grymm speluplevelse får jag säga!

Jag testade X-box 360 hoss min kompis. Den var helt okej. Men så fantastiskt mycket bättre än X-box var den inte.

Trådstartare #7

nej inte alla spel, men tex CoD2 är ju STOR skilldnad med.. har visserligen inte testat det till vanliga xbox, men det når nog inte upp till den prestandan...

jag tycker det e den bästa skiten tillsammans med psp (GRYMT SKÖN HANDKONTROLL PÅ 360)

Jag ska få en ny Xbox 360 som ska ersätta min gamla p.g.a frysningarna. Har pratat med Xbox 360 support.

26 Dec 2005
Trådstartare #10

ja handkontrollerna är sköna, kanske lite små, men...

Nja, lite småfel är det på den, så helt nöjd är jag ej.

27 Dec 2005

Jag valde "ett stort misstag" eftersom alla hade så stora förväntningar och allt, men det blev ett fjasko..

↗ till inlägget

Jag valde "ett stort misstag" eftersom alla hade så stora förväntningar och allt, men det blev ett fjasko..

Alla? Nej, men massor av de som hade stora förväntningar (exempelvis jag) tycker att det blev precis som jag väntat mig. Så snacka för dig själv.
↗ till inlägget

Nu låter du som en Xbox fanboy! <_<
↗ till inlägget

Jaså? varför då? För att jag hade bra förväntningar om konsolen och jag tyckte om det jag fick?

Jag är VERKLIGEN ingen fanboy, jag gillar inte MS mer än vad jag gillar Sony.

Trådstartare #16

ingen kan komma och säga att 360 är ett fjasko, eftersom den tar ps2 å alla med hästlängder i grafik och prestanda..

29 Dec 2005

det är ju två olika generationer!

man kan inte jämföra det då

Ja att jämföra med Playstation2 går ju inte. Vi får vänta och se tills PS3 och Nintendo Revolution kommer. Det jag mest ser fram emot med PS3 realesen är givetvis Metal Gear Solid 4!

Trådstartare #19

Jag hoppas att det kommer ett nytt gta till ps3

30 Dec 2005

Jag är säker på att det kommer ett nytt Gta till Ps3.

Ser fram emot grafiken,fastän man inte kommer att få uppleva det helt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in