💬
Logga in
Fuska.se

läger

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

det är över ballt att åka till ett läger med klassen!! ÖVER BALLT.jag minns när vi hade vatten krig med pistoler.ha vi dränkte en tjej som ville det...ÖVER BALLT!!

jag vill gärna höra minnen och var ni var och sånt...berätta!!

Nivå 0 · Nykomling

jag har nog inte varit på nåt läger....

i sexan så va ja i töllsjö.de va hur kul som helst asså.o när vi skulle padla kanot så va de en som ramla i o de va typ 3meter djupt

Nivå 0 · Nykomling

Vi brukar åka på Hajk varje år..

Nivå 0 · Nykomling

verkar vara kul med läger,manjag har dock inte vari på något,men vi kommer åka till ett junk-läger i sexan :P

22 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling
verkar vara kul med läger,manjag har dock inte vari på något,men vi kommer åka till ett junk-läger i sexan :P

du menar vell ett munk läger???

Nivå 0 · Nykomling

Jag kan komma med lite mer info om när jag och min klass åkte till Finnåker fast jag hinner inte det nu

Nivå 0 · Nykomling

i femman, elle sexan, åkte min klass på läger. de slutade me att alla tjejer, å nåra killar, grät, för en lärare sa te en tjej "vill du hångla me mejj?", men han menade ba "ska vi kramas?"

Nivå 0 · Nykomling

tror du att jag vill bli munk? :mrgreen:

junk=skräp

Nivå 0 · Nykomling

Vi åkte till ett ställe som hetter Korså! För det mesta var det trist men lite kul var det!

Nivå 0 · Nykomling

tror du att jag vill bli munk? :mrgreen:

junk=skräp

hehe

Nivå 0 · Nykomling

I femman åkte vi till Vässarö

Nivå 0 · Nykomling

jag har varit på vässarö det är kul där tycker jag hehe för när jag va där så hade vi vatten krig och skrämde tjejerna med små kryp i 4:an heheh :lol:

vi åker varje klass från när man är går i 6-orsversamhet till 5 åker vi till ett ställe som heter silvik men inte alla tillsammans

26 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

när jag var i gräfsnäs förra året hadde vi asa kul.på ett as litet hopp torn dem hadde på bryggan där puttade vi i massa med tjejer som inte vågade hoppa.

Nivå 0 · Nykomling

i femman fick vi åka till ett grymt ställe fast nu i sexan ska vi inte åka på läger bara för att vi gjorde det i femman:(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in