Ashy Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 (redigerat) [FONT=Geneva][SIZE=7][COLOR=green][B]Jag udrar bara hur man får fram fuskrutan till Simpark! Tacksam för svar! :meddum: [/] Redigerat 25 December 2005 av Ashy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashy Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Please svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 ahum, 1: dubbelpost utan mening mest för att "bumpa" upp tråden till toppen. 2: det är emot reglerna så vitt jag vet. (rätta mig om jag har fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 meh palla vara som nån jvla polis :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 -.-? onödigt inlägg för att få fuska mynt eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Tyrion, att sköta personer så att dom följer reglerna är moddarnas jobb. Hur som helst Ashy så har jag för mig att man bara klickar på "pause" för att skriva in fusken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 så här är det for mina sim- spel copter: ctrl+alt+x eller c ant: man bara skriver under spelets gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Det är bara skriva in fusken under spelets gång. vart som helst på skärmen, även om du håller på och identifierar arter, bara knappa in fusken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashy Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Tack så mycket! ska se om det funkar Ps. jag skrev ett till inlägg för att få svar jag bryr mig inte om de där "mynten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.