💬
Logga in
Fuska.se

Fusken Till Moste Wanted!

7 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vart skriver man in fusken på need for speed moste wanted till xbox??? vore chysst med lite hjälp.. har varvat d en gång. o har nu startat en ny o vill kuna spöa skiten ur dom andra :)

Nivå 7 · Fuskare

kan du inte bara spela om du redan har varvat dom en gång det e ju roligare att spela utan fusk(tycker jag)men jag vet faktiskt inte var man skriver in fusken... sorry att jag inte kunde hjälpa dig...

26 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling

Jag tror de var när de kom upp start när man började...

Hadde för mig de..

Nivå 7 · Fuskare

där det står "press start"

Nivå 1 · Novis

Finns det fusk till NFS Most Wanted???? Vad för några??? jag har bara sett dem som står här på fuska men dem är ju ingenting... det e ju bara en motordel och en bil och en utmaning... finns det fler fusk???:S

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Vart skriver man in fusken på need for speed moste wanted till xbox??? vore chysst med lite hjälp.. har varvat d en gång. o har nu startat en ny o vill kuna spöa skiten ur dom andra :)

Heter det verkligen:

Moste Wanted?

27 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Finns det fusk till NFS Most Wanted???? Vad för några??? jag har bara sett dem som står här på fuska men dem är ju ingenting... det e ju bara en motordel och en bil och en utmaning... finns det fler fusk???:S

tyvärr finns de bara dom va ja har hittat.. :( tråkigt men sant

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

mmm tråkigt behöver ju lite pengar men men... man får väl vänta då....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in