💬
Logga in
Fuska.se

Göran Persson Och Laila Freivalds,borde Avgå?

61 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Tycker du att Laila Freivalds och Göran Persson borde avgå?

De partier som är emot Socialdemokraterna och dess allierade försöker utnyttja detta för deras egen fördel,men vad tycker du?

Gjorde Utrikesminister och Statsministern ett fel som leder till ett statligt "katastrof"?

Varför tjata om det nu ett år efter? Så j*vla onödigt. Blicka framåt inte bakåt!

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Hmm..det här om Göran Persson och Laila Freivalds är ganska ny..så..

27 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling

om jag fick välja en skulle göran perrson avgå han e cp och tar inte reda på det som händer i svergie tycker jag

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

om jag fick välja en skulle göran perrson avgå han e cp och tar inte reda på det som händer i svergie tycker jag

Om jag fick velja sa skulle Person sluta och Sverige skulle bli Moderatorer
Nivå 4 · Lärling

Laila borde avgå, om jag inte kommer ihåg fel så hade hon ett förtroende uppdrag i riksdagen för några år sedan men hon vart kickad för att hon fiflade med olagliga värksamheter, typ sålde lägenheter svart, och vem fans ide var det att anställa henne igen? hon borde avgå självmant, hon är ju typ hatad av hela sverige befolkning

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Tror att det var Aftonbladet som frågade folk om Laila Freivalds och hon fick botten betyg och ingen har fått ett sådant betyg i riksdagen i hela 10 år.

Och göran Persson fick knappt godkännt.

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Laila borde avgå pga detta med tsunamin. Persson skötte det hyfsat bra tycker jag. Men han borde avgå för att han är socialdemokrat. Låt riktiga politiker sköta sverige

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #9

Menar du att Socialdemokraterna inte är riktiga politiker..?

Gissar på att du syftar på moddarna som ska komma in i riksdan.

Nivå 4 · Lärling

socialdemokraterna är ju smyg modar, dom kan ju inte hålla sig till sin ism

Nivå 2 · Novis

Skulle moderaterna sköta det bättre? knappast, lika dåligt skulle jag tro, så egoistiska dom är...

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #12

På vilket sätt är dem egoistiska?

28 Dec 2005

Bort med Social bidragen ! Det är jobbigt när folk kommer från andra länder slänger sig i soffan och får sitt Social bidrag utan att själv försöka skaffa jobb.

Puck0: Du har nog då inte förstått att de försöker skaffa jobb. Hur många av sveriges befolkning har samma tankar som du om att de är lata och tar våra jobb? Rasism är något du bör lära dig mer om.

Back To Topic:

Själv tycker jag att Laila ska avgå. Hennes dumdristiga handlingar kan bero på att hon nu är hatad av nästan halva sveriges befolkning. Göran Persson är dock duktig på sitt jobb men tycker själv att han börjat glida av stolen en aning.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Bort med Social bidragen ! Det är jobbigt när folk kommer från andra länder slänger sig i soffan och får sitt Social bidrag utan att själv försöka skaffa jobb.

Man märker att du inte vet varför dem flesta är arbetslösa..?

Eftersom det finns inte nog med jobb,tittar du aldrig på nyheterna?

Nivå 4 · Lärling

orsaken till att det inte finns några jobb är ju skatterna... så lätt var det att konstatera det, 33% måste arbetsgivaren betala per person som jobbar på ditt jobb, och då är det dyrt att annställa folk, så dom skiter it och flytta jobben utomlans... nu kan vi sippa andledningen till varför folk inte jobbar...

är det någon som vet varför hon inte avgår? Laila är ju näst in till dum i huvudet om hon stannar kvar, snacka om att det är dålig reklam som f*n för socialdemokraterna om hon är kvar tills nästa val...

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #17

Hon säger att hon inte vill avgå,och hon tänker inte ens avgå..

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Säg det till din pappa då, att skaffa sig ett jobb.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Hur vet du ifall hans pappa är arbetslös!?
3 Jan 2006
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Menar du att Socialdemokraterna inte är riktiga politiker..?

Gissar på att du syftar på moddarna som ska komma in i riksdan.

Gissar på att du menar att moderaterna skall komma in i regeringen eftersom de redan är i riksdagen. Angående sossarna så kan de stoppa upp sin politik där solen aldrig lyser.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in