Gäst KNUTTE Skrivet 26 December 2005 Rapport Skrivet 26 December 2005 vad är ett dreamcast? är det typ playstadion 1 eller? är det kul? ska man köpa ett? var köper man dom? vad finns för spel?
unix Skrivet 26 December 2005 Rapport Skrivet 26 December 2005 vad är ett dreamcast? är det typ playstadion 1 eller? är det kul? ska man köpa ett? var köper man dom? vad finns för spel? Det är Gammalt, det finns inte ute i affärerna.Det är en konsoll som är ganska lik PS1 men en annan konsoll med andra spel :)
Gäst KNUTTE Skrivet 26 December 2005 Rapport Skrivet 26 December 2005 jaså så det finns aslå inte att köpa. varför finns det här forumet då? om inte nån har nått så är det ju ondödogt att ha ett forum för det är ett enda inlägg här!
Gäst QuikSilver Skrivet 27 December 2005 Rapport Skrivet 27 December 2005 Dreamcasten blev ju aldrig riktigt populär, liksom vad hände med den?
Star-Basse Skrivet 28 December 2005 Rapport Skrivet 28 December 2005 KNUTTE för f*n är du dum eller? vad f*n gör du på fuska om du inte vet ett j*vla skit??????????????
Gäst KNUTTE Skrivet 28 December 2005 Rapport Skrivet 28 December 2005 Nu tycker jag du är taskig. Förväntar du dig att alla ska känna till varenda konsoll som någonsin skapats? Få se dig rabbla upp dem allihopa så blir jag förvånad. *Bifogar bild på en DC* okej tack! star-basse! jag vet mer en dig för jag håller inte på att kopiera fusk till den här hemsidan bara för att få så mycket fm så möjligt! så jag fattar inte varför du är medlem här om du inte kan nåt fusk!! :angry:
Fusion Skrivet 28 December 2005 Rapport Skrivet 28 December 2005 Nu tycker jag du är taskig. Förväntar du dig att alla ska känna till varenda konsoll som någonsin skapats? Få se dig rabbla upp dem allihopa så blir jag förvånad. *Bifogar bild på en DC* Är det något 80-tals tv-spel?
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Skrivet 30 December 2005 Nu tycker jag du är taskig. Förväntar du dig att alla ska känna till varenda konsoll som någonsin skapats? Få se dig rabbla upp dem allihopa så blir jag förvånad. *Bifogar bild på en DC* Den var ganska snygg också!
Gäst QuikSilver Skrivet 31 December 2005 Rapport Skrivet 31 December 2005 Tycker DC:n var ful,kolla te.x handkontrollen va stor den är :P
Gäst KNUTTE Skrivet 31 December 2005 Rapport Skrivet 31 December 2005 men jag vet vad det är nu så ni slipper skriva mer...
Star-Basse Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Skrivet 1 Januari 2006 (redigerat) Zwailon: ee har jag sagt att jag kan rabla upp alla konsoler? Jag kan sätta allt jag ärger att jag kan mer än dig... KNUTTE: vem är det som "samlar" på fm?? Tror du att någon är så dum att man inte förstår att den ända annledningen till att du startar den här tråden var för att få fm! För f*n väx upp! Vad gör man på ett tv-spels forum om man inte har en j*vla anning om vad dreamcast är?? YES jag kopierade några fusk som JAG hade lagt in på listmygames! Fusion: hehehe 80-tals konsol.. vart har du vart under 1990-talet? Konsolen släpptes 1997-1998 maajor: Konsolen & handkontrollerna ser väl nog skitfulla ut... men har du spelat på den någon gång? Handkontrollerna är skit sköna.. men något som är synd är att det saknas en analogspak på den... Grafiken är nästan lika bra som GC, PS 2 & X-lådan... bara att enligt mig så fins det många fler roliga spel till dc än till dagens konsoler :) Redigerat 1 Januari 2006 av Star-Basse
Gäst gurkan7 Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Skrivet 9 Januari 2006 Dreamcast är en 128-bits konsol! Lika stark som PS2
Rekommendera inlägg