Eric_H Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Hej. Jag fick Pokémon Sapphire i julklapp och nu har jag fasnat vid gymmet i Fortree. Jag har gått till gymmet men där är det en osynlig grej som blockerar vägen! Jag har testat med Itemfinder men den funkar inte. Ps grejen var utanför gymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) testa gå in på anndra sidor Redigerat 27 December 2005 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Det finns ingen annan sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Fortsätt gå tills du kommer till bron, då ger steven dig en sak som gör att du kan se osynliga saker, och möta dem.. Sen gå tillbaka och använd saken du fick av steven så kommer en keclon atackera dig, döda den sen så kan du gå in i gymmet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Jag har redan klarat det =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 jag menade inte det testa gå in på en sida där det kanshe finns en guide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg