tomte_nisse Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 jag har hör hundratalsmiljoner olika sätt... men nån som VERKLIGEN kan rätt sätt? om det ens går... <ett tips till fable fans> om du vill ha exp, utan at göra quest, så döda earth trolls! (om du har möjligheten) gör du mycket multiplier får du mycket exp... jag har fått 1360, nån som fått mer? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 maxa physique... P.s. ja har fått nåra tusen av trolls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) maxa physique... P.s. ja har fått nåra tusen av trolls jag har man i physique och toughness och du har dödat ROCK TROLLS, då de har jag fått 3200 av, men de respawnar inte lika fort som earth och en fråga till.. nån som har ett tips på hur jag ska gifta mig med lady grey? och vart hon är xD Redigerat 30 December 2005 av tomte_nisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 du får testa lite när du uppgraderar.. å nej de va inte rocktrolls de va earth.. :cool: man ka inte missa hur man gifter sig me lady grey när man kommer dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 (redigerat) Du hittar lady gray i Bolverstone (Felstavat) North (Om det är hon?) :huh: / Tror att du måste ha 7 (Fullt) I Pys.. Va de nu hette (SVÄRDET I STENEN - FÖRSÖKER SJÄLV ATT FÅ DET) :bah: Redigerat 31 December 2005 av Datadanne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 (redigerat) ja hon e i bowerstone north mn man kan inte komma dit förrän man klarat arena questet... och man behöver fullt i physique men också typ 5 i health å lite i toughness Redigerat 1 Januari 2006 av lövet_91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg