Jag tycker att spelnamet kan vara The Lost Graveyard: Golden Chamber.
Vad som ska hända: Jag tycker: man ska kunna tämja olika drakmonster som blir ens vänner efter en stund. Man ska kunna köpa utrustningar (om det kan bli ett RPG) och gå upp i levels. Man ska kunna möta 10 bossar (med slutbossen).
Funktioner: Lyfta stenar, hoppa, springa, attackera och ha drakkompisar med sej.
Bossar: #1 Stroku en stor sten som har ögon mm. attacker: Eye beam 35/100% atck Prosestor 50/100% atck. #2 Shidia en stor drake som går att tämja. attacker: Dragon-jump 37/100% atck, Fire beam 54/100% atck och Dragon attack 70/100% atck. slutboss: Rarelord en man med speciella superkrafter. Attacker: Kommer inte på några attacker men alla ska vara 100/100% atck. resten av bossarna kommer jag inte på.
Karaktärer:
Huvudperson: Tjej: En flicka med långt hår som är brunt, en grön jacka och en blå ryggsäck. Kille: En kille med brunt mellanlångt hår röd jacka och brun ryggsäck. Jag kommer inte på mer.
Ps kan jag få bifoga en Paint bild? Suger på Photoshop och dessutom är jag nybörjare på PS.
Fy vad bra idéer du hadde! visst kan du detär inte heller särskilt bra på ps.
Några mer idéer? någon? ok iállafall
detta är vad hittils är bestämt... När du börjar spelet kommer en skit snygg main screen komma upp. du ska trycka på new game och välja mellan tre karaktärer
Synthia en tjej med grön jacka och brunt hår hennes special grej förutom det alla kan som att Lyfta stenar, hoppa, springa, attackera och ha drakkompisar kan hon se helt ljust i mörkret med hennes specialaresom heter shine wizard.
Sedan finns det snyggingen och starka Dreedum som är en vältränad snubbe med
svart halv långt hår hans specialare är Att han han kan krossa allt utom hus.
Sedan finns Celiné en vacker föredetta prinsessa hennes specialare är att hon med sitt utseende kan få mycket tillgångar dom andra inte kan få.
när man valt allting och ska börja spelet står det med guldtext lost graveyard.
sedan börjar man. på en tom ö.
kom med förslag på vad som ska hända efter det och kom med MASSOR av monster eftersom jag lär behöva 100 stycken...