💬
Logga in
Fuska.se

Köp av Gamecube

23 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har en fundering av att köpa en Gamecube, men kan man spela DVD-filmer på en Gamecub :roll: , det går ju på PS2 och X-box :)

Nån som säljer en Gamecub till rimligt pris begagnat??

Nivå 0 · Nykomling

Man kan inte ha DvD på Game Cube än så länge. Men ta det här med att sälja och köpa i "Köp och -Säljforumet.

det kan man visst nintendo dvd man kan köpa mario filmer pokemon filmer och såna saker

23 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

ja men de e ju speciella nintendo-dvd, men man kan ju itte spela vanliga dvdskivor.

a det vet jag men man kan köpa i andra länder tomma skivor o bränna en dvd fil t.ex matrix

Nivå 0 · Nykomling

hur får man in så små skivor i brännaren

Nivå 0 · Nykomling

Man kan väl inte bränna spel? Jag menar typ som kopiera.

jo det kan man fast man måste bästella från utomlands :lol:

Nivå 0 · Nykomling

Häftigt.... Då kan man ju bränna från de kompisarna som har GameCube.. Inte så många, men ja ja.....

24 Jan 2004

ja men man kan bränna från datan om man har nåt spel i datan

Nivå 0 · Nykomling

men man måste köpa ett spesielt gc skip som kan ta emot brända saker men om polisen märker det så e man fast för man får inte bränna tv-spel från datan

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

Men tack så mycket iallafall

Nivå 0 · Nykomling
men man måste köpa ett spesielt gc skip som kan ta emot brända saker men om polisen märker det så e man fast för man får inte bränna tv-spel från datan

Jo det får man. Men inte sälja det på en marknad.

Nivå 0 · Nykomling

Jo det får man. Men inte sälja det på en marknad.

Alltså tänk efter lite! Om man hade en sådan brännare. Skulle man då sälja den?? :new_blowingup:
Nivå 0 · Nykomling

Nej men man får inte bränna 10 MK:DD!! T.ex och sen sälja dom för 200 på en marknad eller så. Så mena jag.

man kan se ju på seden om den är falsk i baksidan

Nivå 0 · Nykomling
Nej men man får inte bränna 10 MK:DD!! T.ex och sen sälja dom för 200 på en marknad eller så. Så mena jag.
Jag trodde att du menade själva brännaren.
Nivå 0 · Nykomling

haha det hade varit dumt gjort men det e ju skippet som saknas

Nivå 0 · Nykomling
man kan se ju på seden om den är falsk i baksidan
Den med bilderna på ja

men snälla gå och köp ditt gamecube då...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in