NightMaker Skrivet 31 December 2005 Rapport Skrivet 31 December 2005 (redigerat) snälla jag behäver verkligen en torch för dom e så gryma och allt sånt... :( snälla jag har försökt i 5månader men varje gång någon sejer javist får du byta den mot soy så drop tradar vi men dom dropar alldrig så jag blir alltid lika ledsen så nu har jag ingenting utom en sköld (bone shield) =( snälla jag behöver en sån verkligen =( :( :unsure: :cry: :unsure: PS:non-ladder och om någon vill ge mig en så skriv gärna ett personligt medelande till mig Redigerat 31 December 2005 av _0017_ Citera
lidmer Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Skrivet 1 Januari 2006 snälla jag behäver verkligen en torch för dom e så gryma och allt sånt... :( snälla jag har försökt i 5månader men varje gång någon sejer javist får du byta den mot soy så drop tradar vi men dom dropar alldrig så jag blir alltid lika ledsen så nu har jag ingenting utom en sköld (bone shield) =( snälla jag behöver en sån verkligen =( :( :unsure: :cry: :unsure: PS:non-ladder och om någon vill ge mig en så skriv gärna ett personligt medelande till mig ...... du kör på non-ladder med.... hur svårt e det då o få en lr? Citera
NightMaker Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2006 det är jätte lätt sejer många... men jag har inget så det e svårt att seja.. :( Citera
Nafrali Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Skrivet 1 Januari 2006 Vad är en torch och vad har man det till? Citera
NightMaker Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2006 det är som en stor eld som kommer ut när man slår på någon :( Citera
sleep on! ²c<-< Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Skrivet 1 Januari 2006 du _0017_ du kan ge upp med det den är värd över många sojs sejer många så du har aldrig råd med den om du inte har något ps:har 4st men jag e ladder sry... Citera
NightMaker Skrivet 2 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2006 ok... =( vad f*n ska man med en j*vla torch till när man kan hata sig själv för jag gör så j*vla dumma inlägg va f*n föddes jag för... :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.