j0hn Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 (Nu har jag äntligen fått låna spelet.) När jag spelar går allt bra ända tills jag ska gå ut genom en viss dörr. Då laddar det och sen hänger det sig. Efter en stund kommer en ruta fram där det står. "Star Wars Knights of the old republic har stött på ett problem och måste avslutas" (Sen skicka fel rapport och det..) Vad är felet och hur får jag det att sluta? Citera
-MGS- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Installerar om du kan inte göra på annat sätt Citera
-MGS- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 j0hn, testa installera om spelet är inte 100% säker men testa Citera
j0hn Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Okej jag ska testa, tack för hjälpen och för att du svarade så fort! Citera
-MGS- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 j0hn, tack själv alltid roligt att hjälpa till Citera
j0hn Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Jo det funkade, halvt kan jag väl säga, denna gången kom jag igenom dörren men efter det så började det lagga *väldigt* mycket. Denna gången märkte jag även att jag inte hade alla systemkrav, jag hade inte OpenGl (tror att det hette så) sen hade jag ett något för gammalt grafikkort, kan detta ha med saken att göra? Vart köper/laddar man ner det? Citera
Micke89 Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Skrivet 23 Januari 2004 det kan det nog göra, ett bra grafikkort är viktigt när man köper nya spel.. du kan säkert köpa grafikkort på komplett.se. :) Citera
Affe Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Skrivet 23 Januari 2004 ok, mannen först så uppdaterar du starwars genom att trycka på "Update" sen så går du in på options och tarbort så att man visar skuggor och så att man visar gräs alltså: Shadows och Grass. Det gör ingenting att man har på snyggaste grafiken. Citera
j0hn Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2004 Okej, tack. Jag trodde att jag var smart då jag testade att installera om det igen. Hela avinstallationen gick bra. (har inte en enda star wars fil på datorn nu) Men sen när jag skulle installera det igen, då gick det inte! Då kommer det fram "Would you like to uinstall Star Wars..." Ifall jag trycker "ja" då avinstalleras det igen, Trycker jag "avbryt" avbryts allt, jag kan inte installera det längre! Vad har hänt?! Efter då jag hade avinstallerat det igen, nästa gång jag testar att installera det händer samma sak igen, "Would you like to uinstall star wars.." (ja jag har startat om datorn mellan gångerna.. men det hjälper inte, vad ska jag göra?!) Citera
incognito Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 Ajdå. Står det verkligen inte Install någonstans? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.