Hoppa till innehåll

Star Wars Kotor, Vad är felet?

Rekommendera inlägg

Skrivet

(Nu har jag äntligen fått låna spelet.)

När jag spelar går allt bra ända tills jag ska gå ut genom en viss dörr.

Då laddar det och sen hänger det sig. Efter en stund kommer en ruta fram där det står. "Star Wars Knights of the old republic har stött på ett problem och måste avslutas" (Sen skicka fel rapport och det..)

Vad är felet och hur får jag det att sluta?

Skrivet

Jo det funkade, halvt kan jag väl säga, denna gången kom jag igenom dörren men efter det så började det lagga *väldigt* mycket.

Denna gången märkte jag även att jag inte hade alla systemkrav, jag hade inte OpenGl (tror att det hette så) sen hade jag ett något för gammalt grafikkort, kan detta ha med saken att göra?

Vart köper/laddar man ner det?

Skrivet

ok, mannen först så uppdaterar du starwars genom att trycka på "Update" sen så går du in på options och tarbort så att man visar skuggor och så att man visar gräs alltså: Shadows och Grass. Det gör ingenting att man har på snyggaste grafiken.

Skrivet

Okej, tack. Jag trodde att jag var smart då jag testade att installera om det igen. Hela avinstallationen gick bra. (har inte en enda star wars fil på datorn nu) Men sen när jag skulle installera det igen, då gick det inte! Då kommer det fram "Would you like to uinstall Star Wars..." Ifall jag trycker "ja" då avinstalleras det igen, Trycker jag "avbryt" avbryts allt, jag kan inte installera det längre! Vad har hänt?!

Efter då jag hade avinstallerat det igen, nästa gång jag testar att installera det händer samma sak igen, "Would you like to uinstall star wars.." (ja jag har startat om datorn mellan gångerna.. men det hjälper inte, vad ska jag göra?!)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...