💬
Logga in
Fuska.se

Varför Vägrar Visa Inse Att Xbox Är Bättre Än Ps

88 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Alla som tycker xbox suger har inte läst speltidningar där det står om t.ex. BF2M till xbox= hyfsat PS2= sagolikt och jag har spelat båda samma grafik alltså tyder det på att xbox e bättre än ps2 så läs speltidningarna och sony har gått ut med att ps3 kommer ha minst lika många buggar som xbox 360 om inte fler så läs på och det om BF2M stod i Nr.117 av Superplayså köp den om ni inte tror mig /love peace and xbox

Nivå 2 · Novis

jag vet! alla skriver att Ps3 kommer bli 1000 ggr bättre fast den har ju inte ens kommit ut! jag tyck er mer om Xbox än PS2 och därför tror jag att jag kommer gilla X360 mer än PS3.

Nivå 1 · Novis

Kan svara på frågan : Bara för att alla hade ps2 när xbox kom ut och då vägrade dom släppa sin ps2:a som det vore sin bebis...

Nivå 2 · Novis

håller med dig ceone1990.

5 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

jag älskar xbox 360 och vanliga xbox dom är gryma consoler dom har betre spel bettre grafick alt är betre jag har even hört att ps3 ska vara så dålig att det hakar

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det finns även de som säger tvärtom att ps2 suger, det är ju likadant för de.. Men kollar man i specifikationer så är de ungefär lika bra..

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Det finns även de som säger tvärtom att ps2 suger, det är ju likadant för de.. Men kollar man i specifikationer så är de ungefär lika bra..

Asså Jag har xbox och min granne har ps2 men asså den ända skillnaden jag kan se är att xbox kan ha fler spelare inkopplade om man inte köper multitag till ps2

6 Jan 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

ja, det är inte mycket mer.. kanske att grafiken är något litet bättre, men det är inget man märker jättemycket utav..

Nivå 0 · Nykomling

Personligen tycker jag att Xbox dominerar "konsollmarknaden", men alla har sin egen smak :D. PS2 Hade obekväma handkontroller och en sämre grafik än Xbox.

7 Jan 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

nej, Ps2 handkontrollerna är ju skitbra!

Man får vell tycka som man vill, jag tycker ps2 är kul! Xbox är vell inte dålig, men jag skulle inte vilja ha ett Xbox.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tänk på att PS2 släpptes mycket tidigare än Xbox, Microsoft hade mer tid att jobba på sin konsol.

Sen påstås det att PS3 håller på att hackar och är dålig? Hur kan ni säga det om ni inte själv testat? Jag menar den har inte ens släppts så det är väll självklart att dem jobbar med buggar och sånt nu. Sen vad det står i tidningarna är en annan sak.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tror inte det finns nån som kan uttala sig så mycket om ps3´s prestanda osv, kanske utseendet.. så det är väl bara att vänta och så.. så vidare de inte jobbar på sony förstås :P

Nivå 3 · Lärling

Alla som tycker att X-box är sämre än PS2 tycker helt rätt :) OK X-box har lite bätre grafik än PS 2 men grafiken är inte allt.. PS 2 är mindre.. X-box är ju lika stor som en tv & väger ton... PS 2 har skönare handkontroller än x-box & PS 2 har många flera spel som är roliga än vad x-box har

Om PS 3 är bätre vet jag inget om :( men jag tror att den kommer vara det :) Jag vet iaf att PS 3 kommer var snyggar :) Men efter som att PS 3 komer senare så borde den vara bättre :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

de som har Ps2 säger såklart att xbox suger för att de har ps2, och tvärtom, men hade de haft en xbox så hade de sagt att Ps2 suger... konstigt..

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

de som har Ps2 säger såklart att xbox suger för att de har ps2, och tvärtom, men hade de haft en xbox så hade de sagt att Ps2 suger... konstigt..

Har båda och och för mig är det ingen tvekan om att Xboxen är snäppet bättre, inte mycket men tillräckligt.

Sen att det finns fler spel på Ps2, vem bryr sig? Spelen skall väll vara bra också? Hälften av de PS2 spel som inte finns på Xbox är ju Nintendo64 klass på.

Star-Basse , skulle tippa att de flesta vill ha den bästa möjliga grafiken när de spelar, alltså grafiken betyder nog NÄSTAN allt :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

exakt, har man bägge konsollerna, då kan man nog ärligt säga vilken som är bäst..

8 Jan 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Alla som tycker att X-box är sämre än PS2 tycker helt rätt :) OK X-box har lite bätre grafik än PS 2 men grafiken är inte allt.. PS 2 är mindre.. X-box är ju lika stor som en tv & väger ton... PS 2 har skönare handkontroller än x-box & PS 2 har många flera spel som är roliga än vad x-box har

Om PS 3 är bätre vet jag inget om :( men jag tror att den kommer vara det :) Jag vet iaf att PS 3 kommer var snyggar :) Men efter som att PS 3 komer senare så borde den vara bättre :)

x-box e bättre inse och det där med att ps2 e mindre OCH? bara för att du e så j*vla klen och inte orkar lyfta ett x-box du kanske ska träna lite istället för att bara sitta o spela och bli TJOCK!

Nivå 4 · Lärling

Lidmer du har rätt.

Det är väll inte "storleken" som avgör vilken som är bäst?..

Det är väll spelen osv inte storleken?!!! :P

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men tänk om inte har tillräckligt med plats att lägga Xboxen i! <_< :P

Jag personligen gillar Ps2(jag har en..) fast jag säger inte att Xbox är skit.

Som Simpsons sa,dem som har xbox gillar den mer och tvärtom och jag tror att anledningen är för att man har vants sig vid konsolen.

Och plus nästa gång kalla mig inte för Ps f*n (några inte alla) eftersom här har vi en Xbox f*n!

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in